Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممنوعیت حضور رسانه‌های انگلیسی در کنفرانس خبری سرمربی آژاکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
باشگاه آژاکس در کنفرانس خبری اریک تن هاگ از حضور رسانه‌های انگلیسی جلوگیری کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که خبرهایی مبنی بر انتصاب اریک تن هاگ به عنوان سرمربی آژاکس بیشتر از هر روز دست به دست می‌شود، در واکنش به این امر اما باشگاه آژاکس هالند از حضور رسانه‌های انگلیسی در کنفرانس خبری اریک تن هاگ سرمربی این تیم جلوگیری نمود.
گفته می‌شود مذاکرات با آژاکس در حال انجام است تا شرایط آزادی اریک تن هاگ تضمین شود و یونایتد غرامتی بالغ بر 1.6 میلیون پوند برای تضمین خدمات او بپردازد.
انتقال هاگ به این باشگاه احتمالاً قبل از پایان فصل تأیید می‌شود، زیرا روئسای یونایتد معتقدند که او مرد مناسبی برای بازگرداندن باشگاه به اوج است.
ظاهراً این مربی 52 ساله در نبرد با مائوریسیو پوچتینو سرمربی PSG پیروز شده و به جستجوی نزدیک به 6 ماهه برای تعیین یک جانشین دائمی برای اوله گونر سولسشیر پایان داده است.
با این حال، آژاکس از گمانه زنی‌هایی که در حال حاضر پیرامون سرمربی‌اش وجود دارد چندان راضی به نظر نمی‌رسد و مایل به محدود کردن سوالاتی است که از تن هاگ درباره آینده او پرسیده نمی‌شود.
تیم هالندی در دیدار شنبه با اسپارتا روتردام به تلاش خود برای عنوان قهرمانی ادامه می‌دهد و به دنبال افزایش 4 امتیازی نسبت به تیم PSV است.
با این حال، رسانه‌های انگلیسی نمی‌توانند در کنفرانس خبری پس از بازی تن هاگ شرکت کنند زیرا روسای آژاکس می‌خواهند تمرکز او بر کسب سومین عنوان قهرمانی‌اش با این باشگاه باشد.

گری کوتریل خبرنگار اسکای اسپورت نیوز از طریق اکسپرس گفت: "در حالی که تن هاگ تیمش را برای رویارویی با اسپارتا روتردام آماده می‌کرد، تیم رسانه‌ای به شدت درخواست‌های رسانه‌های انگلیسی برای شرکت در کنفرانس خبری پس از بازی را رد می‌کردند. نه رادیویی وجود خواهد داشت، نه روزنامه‌ای، نه خبری اسکای اسپورت. آنها نمی‌خواهند از او به زبان انگلیسی در مورد منچستریونایتد سوال شود. انگلیسی‌اش هم زیاد عالی نیست."

آژاکس می‌گوید که باید روی کسب یک عنوان دیگر [اریدیویژه] تمرکز کند. این به هیچ وجه مشخص نیست - آنها تنها 4 امتیاز از PSV جلوتر هستند و 6 بازی باقی مانده است. این کمی نگران کننده است که او فردا هیچ وظیفه رسانه‌ای [انگلیسی] را انجام نمی‌دهد زیرا شاید او نمی‌خواهد به هیچ سوال دشواری پاسخ دهد.
اما اگر بخواهد سرمربی منچستریونایتد شود، باید عادت کند به سوالات پیچیده دو بار، گاهی اوقات حتی سه بار در هفته پاسخ دهد. این موضوع می‌تواند برای هواداران منچستریونایتد نگران کننده باشد.
پیش از رویارویی یونایتد با اورتون در روز شنبه، رالف رانگنیک مربی موقت یونایتد نیز به نظر می‌رسید که مایل است از موضوع سرمربی آینده باشگاه اجتناب کند.

رانگنیک گفت: "این کنفرانس مطبوعاتی برای بازی فردا است و من قصد ندارم در مورد مدیران جدید احتمالی اینجا صحبت کنم."

اما مربی آلمانی اصرار داشت که هر مربی‌ای که مصاحبه می‌شود یک "مدیر ارشد" است و تن هاگ را مشخص کرد.

او گفت: "از آنچه من می‌دانم، تمام مدیرانی که باشگاه تاکنون با آنها صحبت کرده، مدیران ارشد، مربیان برتر هستند و این در مورد اریک تن هاگ صادق است. این تنها چیزی است که در این مرحله می‌توانم بگویم. برای من، آماده کردن تیم برای بازی فردا و امیدوارم کسب امتیاز فردا باشد. می‌دانم تا فعلا با چه مربیانی صحبت کرده‌اند، همه آنها مربیان درجه یک هستند اما باز هم تمرکزم روی فردا، بازی فردا و بازی‌های آینده بعد از بازی فردا است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала