Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو به استایل رونالدو جونیور + عکس

© Photoكريستيانو رونالدو با خانواده
كريستيانو رونالدو با خانواده - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
در حالی‌که رونالدو جونیور پسر کریستیانو به دلیل پوشیدن لباس هر دو برند نایک و آدیداس مورد انتقاد قرار گرفت، رونالدو به انتقادات پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو پس از این‌که پسرش به دلیل پوشیدن برندهای نایک و آدیداس مورد انتقاد قرار گرفت، در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.
رونالدو جوینور در کنار مادربزرگش ماریا دولورس که تصویرش را با 2.6 میلیون دنبال کننده اینستاگرام‌اش به اشتراک گذاشته بود، به چشم می‌خورد، با این حال، تعدادی از نظرات انتقادی از کریستیانو جونیور وجود داشت، کسی که هودی نایک، شورت، جوراب آدیداس و لغزنده آدیداس "Yeezy" پوشیده بود.

کریستیانو رونالدو در دفاع از پسرش در مورد پست مادرش اظهار داشت: "او آنچه را که می‌خواهد می‌پوشد. نه آنچه شما می‌خواهید."

رونالدو مدت‌هاست که با برند نایک در ارتباط بوده و اولین بار در سال 2003 زمانی که برای اولین بار به منچستریونایتد پیوست، با آنها قرارداد اسپانسر امضا کرد. در سال 2016، رونالدو یک قرارداد 10 ساله عظیم - که در آن سالانه 147 میلیون پوند درآمد دارد - با این برند ورزشی امضا کرد و مرتباً مطالب مرتبط با نایک را در رسانه‌های اجتماعی خود پست می‌کند.
او به شخصیت اصلی کمپین‌های مرتبط با فوتبال این برند تبدیل شده است. این بدان معناست که این مرد 37 ساله به طور انحصاری لباس و تجهیزات نایک را می‌پوشد که شامل کفش‌های فوتبال، پیراهن و گرم کُن می‌شود.
با این حال، این مصادف در اولدترافورد است، جایی‌که منچستریونایتد لباس‌های خود را توسط آدیداس ساخته است. یونایتد در سال 2015 قراردادی به ارزش 750 میلیون پوند با آدیداس امضا کرد - بزرگترین قرارداد در نوع خود در جهان در قراردادی که تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.
قرارداد اسپانسر رونالدو با نایک تنها یکی از چندین برند بزرگ است که فوق ستاره پرتگالی با آنها مرتبط است. لیست قراردادهای حمایت مالی او شامل نام‌های بزرگی مانند آرمانی، تگ هویر، هربالایف و یونیلور است. او تابستان گذشته دوباره به منچستریونایتد پیوست، اما فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشت و این باشگاه از بزرگترین رقبای خود منچسترسیتی و لیورپول دور شد.
در همین حال، کریستیانو جونیور به دنبال این است که راه پدرش را دنبال کند و در ماه فبروری به آکادمی منچستریونایتد پیوست.
او با زدن چندین گل و بازی در کنار کای رونی پسر وین هم تیمی سابق پدرش، تأثیری فوری برای آکادمی گذاشت. این پسر 12 ساله بزرگترین فرزند رونالدو است و در سال 2010 در ایالات متحده متولد شد. رونالدو سه فرزند دیگر دارد، دوقلوهای اوا و متئو و آلانا مارتینا که کوچکترین آنهاست.
در ماه اکتوبر، رونالدو تایید کرد که او و دوست دخترش جورجینا رودریگز یک بار دیگر منتظر فرزند هستند. او در یک پُست اینستاگرامی تایید کرد که آنها در انتظار دوقلو هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала