وزارت دفاع روسیه: غرب چشم روی مشکل اسیران جنگی روسی بسته‌است

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
دگر جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترول ملی وزارت دفاع روسیه روز جمعه گفت که کشورهای غربی چشمان خود را روی مشکل بدرفتاری با اسرای جنگی روسی در اوکراین می‌بندند.
به گزارش اسپوتنیک، آقای میزینتسف گفت: کشورهای موسوم به "غرب متمدن"، سازمان ملل، سازمان امنیت و همکاری اروپا، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و همچین سایر سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر با بی اعتنایی کامل به مسائل بشردوستانه که توسط فدراسیون روسیه مطرح شده است، تاکنون هیچ واکنشی به اظهارات طرف روسی مبنی بر شکنجه‌های وحشتناک و انتقام‌جویی‌های ظالمانه علیه اسیران روسی نشان نداده است.
میزینتسف یادآورد شد که در 7 اپریل سال جاری میلادی، در یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، خواستار تحقیق در مورد همه‌ گزارش‌های جنایات جنگی در اوکراین شد، اما "دوروانه از اظهارنظر در مورد فلم‌های مربوط به قتل اسیران جنگی روسی توسط ملی‌گرایان اوکراینی، خودداری کرد، زیرا او (دبیرکل ناتو) چیز خاصی در این مورد نمی‌داند".
Добровольно сдавшиеся в плен военнослужащие украинской армии в Луганске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
وزارت دفاع روسیه: اوکراین تبادل اسرا را مختل کرد
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала