Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال 1 – برایتون 2؛ دومین شکست متوالی توپچی‌ها

© REUTERS / Catherine IvillФутболист "Арсенала" Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока "Ньюкасл Юнайтед" Каллума Уилсона
Футболист Арсенала Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока Ньюкасл Юнайтед Каллума Уилсона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
آرسنال در خانه برابر برایتون شکست خورد و شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، کاهش یافت.
به گزارش اسپوتنیک، آرسنال در هفتۀ سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر، در ورزشگاه امارات میزبان برایتون بود و برابر این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورد و سه امتیاز ارزشمند را از دست داد.
توپچی‌ها در این دیدار درخشش همیشگی را نداشتند و در دقیقه 28 توسط لئاندرو تروسار دروازه شان باز شد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه 0-1 به سود برایتون به پایان رسید و آرسنال با شکست راهی رختکن شد.
در نیمه دوم آرسنال برای جبران نتیجه پیش کشید اما بر خلاف جریان بازی برایتون به گُل دوم رسید و انوک اموپو در دقیقه 66 اختلاف را دو برابر کرد.
در ادامه شاگردان آرتتا تلاش‌های زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند اما تنها موفق به جبران یک گُل شدند و مارتین اودگار در دقیقه 89 موفق به باز کردن دروازه حریف شد.
به این ترتیب آرسنال در خانه شکست خورد و سه امتیاز ارزشمندی را از دست داد. با این نتیجه 54 امتیازی شد و در رده پنجم جدول ایستاد.
برایتون نیز با 37 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала