Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انگلیس میزبان بالقوه رقابت برگشتی جاشوا – اوسیک + عکس

© AP PhotoAnthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff
Anthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
ادی هرن هماهنگ کننده مسابقه آنتونی جاشوا می‌گوید که مسابقه برگشت این مشت زن برابر الکساندر اوسیک اوکراینی احتمالا در انگلیس برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ادی هرن مدیر برنامه‌های آنتونی جاشوا می‌گوید که بریتانیا یکی از جمله مکان‌های میزبانی برای مسابقه برگشتی این بوکسر برابر الکساندر اوسیک اوکراینی، در نظر گرفته شده، مبارزه‌ای که در جون یا جولای برگزار خواهد شد.
اوسیک قهرمان سنگین وزن جهان در سپتامبر سال گذشته در لندن، جاشوا را در مقابل تماشاگران انگلیسی شکست داد و کمربند‌های WBA، WBO، IBF و IBO را کسب کرد.
اوسیک ماه گذشته اعلام داشت که آماده‌سازی برای مسابقه را آغاز کرده و الکساندر کراسیوک هماهنک کننده مسابقه وی به Sky Sports گفت که عربستان سعودی یک مکان بالقوه می‌تواند برای میزبانی از این مسابقه باشد.

هرن روز جمعه به رسانه‌های بریتانیایی گفت: "ما در حال مذاکره نهایی برای چند سایت برای پایان جون یا اوایل تا اواسط جولای هستیم. من فکر می‌کنم ظرف دو هفته ما اخباری در مورد این‌که کجا قرار است باشد، خواهیم داشت. یک گزینه در بریتانیا است. تفاوت این است که ما واقعاً نیازی به مذاکره با یک مکان در بریتانیا نداریم، ما فقط آن را رزرو می‌کنیم."

این در حالیست که برنده این مسابقه می‌تواند منتظر مبارزه با تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن WBC باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала