Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره میلان، هدف جدید پی‌اس‌جی برای تقویت خط حمله

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Милан" во время матча с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تصمیم دارد در تابستان پیشرو رافائل لیائو را با یک پیشنهاد بزرگ از میلان به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد رافائل لیائوی 22 ساله با آث میلان در جون 2024 به پایان می‌رسد و این باشگاه می خواهد قرارداد او را تمدید کند تا از سناریوهایی که با جانلوئیجی دوناروما، هاکان کالهان اوغلو و همچنین فرانک کسیه رخ داد، جلوگیری کند.
کارلو لائودیسا، روزنامه‌نگار La Gazzetta dello Sport، اما گزارش می‌دهد که پائولو مالدینی و فردریک ماسارا، مدیران ارشد روسونری برای تمدید قرارداد لیائو در شرایط سختی قرار دارند، زیرا ایجنت این بازیکن(خورخه مندس) درخواست‌های مالی زیادی دارد.
به همین دلیل باشگاه‌های زیادی به ستاره پرتگالی میلان علاقه نشان داده‌اند و می‌خواهند این بازیکن مستعد را به خدمت بگیرند. طبق گزارش لائودیسا، پاریسن‌جرمن جدی‌ترین مشتری لیائو است و می‌خواهد این بازیکن را به عنوان جانشین کلیان امباپه به خدمت بگیرد که تمایل زیادی به ماندن در پاریس ندارد و خواهان پیوستن به رئال است.
باشگاه پاریسن‌جرمن به این بازیکن جوان پیشنهاد دستمزد سالانه 6 میلیون یورو داده است که نسبت به پیشنهاد میلان 1.5 میلیون یورو بیشتر می‌باشد. حالا دیده شود که این وینگر چپ می‌تواند با هم‌تیمی سابق خود، جانلوئیجی دوناروما در پاریسن‌جرمن بپیوندد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала