عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین؛ اعتماد به ولادیمیر پوتین افزایش یافته است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает на митинге-концерте в "Лужниках", посвященном воссоединению Крыма с Россией
Президент РФ Владимир Путин выступает на митинге-концерте в Лужниках, посвященном воссоединению Крыма с Россией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده نسبت روس‌هایی که به رئیس‌جمهور روسیه اعتماد دارند از 67.2 درصد قبل از دستور آغاز عملیات در اوکراین به 81.6 درصد افزایش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی موسسه دولتی VTsIOM که روز جمعه منتشر شد، 78.9 درصد از پاسخ‌دهندگان در آخرین نظرسنجی گفتند که اقدامات پوتین را تایید می‌کنند، در حالی که در آخرین نظرسنجی قبل از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، 64.3 درصد این اعتقاد را داشتند. نسبت افرادی که اقدامات پوتین را تایید نکردند هم از 24.4 درصد به 12.9 درصد کاهش یافت.
پوتین بالاتر از ترامپ در رده بندی اعتماد به رهبران جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2020
پوتین بالاتر از ترامپ در رده بندی اعتماد به رهبران جهان
درعین حال به گفته خبرگزاری رویترز، نتایج این نظرسنجی، مشابه نظرسنجی‌هایی بود که در 30 مارس توسط مرکز مستقل "لوادا" منتشر شد، که در آن نسبت روس‌هایی که گفتند با اقدامات پوتین موافق هستند از 71 درصد در فوریه به 83 درصد افزایش یافت.
موسسه افکارسنجی VTsIOM گفت که هر روز از 1600 نفر در سراسر روسیه نظرسنجی می‌کند و نظرسنجی‌‌های هفتگی آن میانگین پاسخ‌های هفت روز گذشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала