وزارت دفاع روسیه: جنگنده میگ-29 و بالگرد میل-8 ارتش اوکراین نابود شد

© Sputnik / Nina Padalko /  مراجعه به بانک تصاویر Истребитель-перехватчик МиГ-31 взлетает во время тренировочного полета в Липецке
Истребитель-перехватчик МиГ-31 взлетает во время тренировочного полета в Липецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از از حمله موفق به یک انبار مهمات در پایگاه هوایی "هیرهورود" در شرق اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه بعد از ظهر شنبه از حمله موفق به یک انبار مهمات در پایگاه هوایی "هیرهورود" در شرق اوکراین و از بین رفتن شاماری از تجهیزات نظامی اوکراین از جمله جنگنده و بالگرد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری "رویترز" "ایگور کوناشنکوف" سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که در جریان این حمله موفق یک فروند جنگنده "میگ-29" و بالگرد "میل-8" اوکراین مستقر در این پایگاه هوایی از بین رفتند.
Официальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
کوناشنکوف: کندک آزوف در حال برنامه ریزی برای حمله به نمایندگی های دیپلماتیک است
کوناشنکوف گفت که روسیه 85 هدف نظامی در اوکراین از جمله دو پست فرماندهی، سه موشک انداز، چهار توپ، یک انبار مهمات و دو انبار لجستیک و غیره را هدف قرار داده است.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала