Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی 2 لیورپول 2؛ تقابل یک امتیازی صدرنشین‌های لیگ برتری + عکس

© AP Photo / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2022
عضو شوید
دو تیم فوتبال منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد برابر هم تن به تساوی 2-2 دادند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 32 رقابت‌های لیگ برتر امشب دو تیم فوتبال منچسترسیتی و لیورپول برابر هم بازی کردند که سرانجام با فرصت‌ سوزی‌های ستاره‌های دو طرف در دو نیمه؛ این بازی با تساوی 2-2 پایان یافت.
این دیدار که در زمین سیتی برگزار شد، میزبان در همان دقایق اول فوق العاده هجومی پیش رفت تا بتواند به گل برسد که در دقیقه 4 آلیسون مانع گل صد در صدی رحیم استرلینگ شد.
هنوز شوک این لحظه به پایان نرسیده بود که با خطای ستاره‌های مهمان، سیتی صاحب ضربه آزاد شد که بدون تعلل این تیم کار را شروع کرد و در یک حرکت زیبا، دی بروین با پای چپ دروازه آلیسون را باز کرد تا اولین گل این دیدار به ثبت برسد.
در ادامه لیورپول خواست جبران نماید و در دقیقه 13 نیز مزد زحمات خود را گرفت جایی که دیگو ژوتا در دقیقه 12 توانست روی ارسال آرنولد، حساب کار را 1-1 مساوی کرد.
بازی با تمام تلاش دو تیم برای گل‌زنی دنبال می‌شد که در دقیقه 22 بازی ادرسون به قصد شوت دچار اشتباه شد و اما خیلی زود روی خط توپ را گرفت تا ژوتا دومین گل خود و تیم‌اش را زده نتواند.
سپس بازی کمی متعادل شد، اما در دقیقه 29 بازی حمله سیتی با تلاش کانسلو می رفت به گل بدل شود که ستاره پرتگالی مدافعین حریف را کنار زد و توپ را به دی بروین رساند اما با خوش شانسی آلیسون به بیرون رفت.
در دقیقه 37 بازی دیگر شانس با آلیسون نبود زیرا گابریل ژسوس گل دوم تیم‌اش را ثبت نماید.
از بیرون محوطه جریمه ارسالی که انجام شد، آرنولد خط آفساید را پر کرده بود تا دیگر ستاره‌های سیتی عقب برگردند و برعکس ژسوس به تنهایی پیش رفت و با یک جهش و ضربه پای راست حساب کار را 2-1 ساخت.
در دقیقه 43 لیورپول می‌توانست بار دیگر مساوی کند اما لاپورت ناجی سیتی شد تا تیم‌اش برنده به رختکن برود.
در دقیق اول نیمه دوم اما حمله غافلگیر کننده سرخ‌ها سبب شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. جایی که سادیو مانه روی پاس عالی هم تیمی خود به توپ را رسید و کار را یک طرفه ساخت.
در دقیقه 60 بازی و در میان سردرگمی مدافعین مهمان، ژسوس صاحب توپ شد و با یک و دو با هم تیمی‌های خود شوت زد که با خوش شانسی به مدافع لیورپول برخورد کرد و به بیرون رفت.
دو دقیقه بعد اما فرصت تک به تک برای سیتی رقم خورد تا سیتی گل پیروزی خود را ثبت کند جایی که رحیم استرلینگ پاس دریافتی را وارد چارچوب کرد اما پس از دخالت VAR گل او به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
در ادامه دو طرف حملات گیسخته و گریخته ی داشتند و در مهم‌ترین آن در دقیقه 93 ریاض محرز تازه وارد می‌توانست در یک حرکتی که تک به تک شده بود، گلزنی کند اما شوت او به آسمان زده شد تا نتیجه 2-2 بماند و دو طرف به تقسیم امتیاز رضایت بدهند.
با این تساوی سیتی 74 امتیازی شد و در صدر ماند و لیورپول در یک امتیازی این تیم جایگاه دوم را حفظ کرد تا رقابت قهرمانی همچنان میان دو طرف شانه به شانه پیش برود.
گفتنی‌ست که این این بیست سومین تقابل دو سرمربی (در تمامی رقابت‌ها و دو لیگ) بود که برگزار شد اما بدون برنده پایان یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала