Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنترل احساسات آسان نیست؛ رونالدو از هوادار اورتون "معذرت" خواست

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2022
عضو شوید
رونالدو بخاطر رفتار عجیب و دور از انتظارش در مقابل هوادار اورتون معذرت خواهی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، عصر دیروز اورتون در خانه خود(گودیسون پارک) میزبان منچستریونایتد بود و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد و سه امتیاز حیاتی به دست بیاورد.
این شکست و ضعیت نامناسب یونایتد در جدول که ممکن است باعث نگرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم شود، سبب خشم چندین و چند تن از ستاره‌های یونایتد شد، اما خشم کریستیانو رونالدو بیشتر از همه بود، زیرا در راه رفتن به رختکن پس از پایان بازی در حرکتی دور از انتظار تلفن همراه یکی از هواداران تیم میزبان را به زمین کوبید و آن را شکست.
در حالی که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر تا کنون در خصوص رونالدو هیچ تصمیم رسمی نگرفته است، اما فوق ستاره پرتگالی با انتشار پستی از این کودک و رفتاری که در قبال او انجام داده، معذرت خواهی کرد.
رونالدو در صفحه اش نوشت:
کنترل احساسات در شرایط دشوار مثل وضعیتی که اکنون ما در آن هستیم، آسان نیست. با این حال ما باید همیشه محترمانه رفتار کنیم، صبور بمانیم و برای جوانانی که عاشق این ورزش زیبا هستند، الگو باشیم. می خواهم به خاطر عصبانیتم از آن هوادار عذرخواهی کنم و اگر امکان داشته باشد، به نشانه بازی جوانمردانه و اخلاق ورزشی، او را برای تماشای یکی از بازی ها به اولدترافورد دعوت کنم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала