Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توبیخ وین رونی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس + عکس

© REUTERS / Phil NobleWayne Rooney, Everton striker and former England captain arrives at Stockport Magistrates court, Stockport, Britain September 18, 2017
Wayne Rooney, Everton striker and former England captain arrives at Stockport Magistrates court, Stockport, Britain September 18, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2022
عضو شوید
پس از آن‌که وین رونی برای جریمه کردن یک داور خواستار اقدامات شد، بلافاصله از سوی با توبیخ اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ وین رونی سرمربی دربی کانتی پس از یک حمله زبانی که در آن او خواستار محرومیت یک داور به دلیل یک تصمیم بحث‌برانگیز پنالتی گردید، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس با محرومیت روبرو شد.
اسطوره یونایتد بعد از شکست 2-1 تیم‌اش در بازی بیرون از خانه مقابل سوانسی صحبت کرد که قهرمانی باشگاه را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. تیم تحت فعالیت وی فعلا در رده دوم لیگ قرار دارد و5 بازی را در پیش می‌بیند. اما رونی نسبت به پنالتی آشکاری که در مراحل پایانی بازی سوانسی برای دربی گرفته نشد، خونسردی خود را از دست داد، جایی که این پنالتی شاید می‌توانست سبب تساوی بازی شود.
بارتوش سیبولسکی بازیکن تعویضی دربی، در حالی‌که برای یک ریباند رقابت می‌کرد، در محوطه جریمه ضربه زده شد و بازیکنان هم تیمی وی همگی درخواست تجدید نظر کردند. رابینسون با این حال، علی‌رغم اعتراض رونی خشمگین، بی حرکت بود.
سرمربی دربی هنگام صحبت در نشست خبری خود پس از بازی انزجار خود را پنهان نکرد.

رونی گفت: "فکر می‌کنم همه حاضران در ورزشگاه موافق هستند (این یک پنالتی بود)، سرمربی سوانسی، کادرفنی سوانسی، هواداران سوانسی، بازیکنان دربی، کارکنان، هواداران، همه دیدند که این یک پنالتی واضح بود، به جز چهار داور. بارها و بارها گفته‌ام. من می‌فهمم که دادن آن زمانی که تنگ است دشوار است. وقتی یک خطا و پنالتی واضح است، سؤالات زیادی ایجاد می‌کند، باید از مسئولان بپرسم. امیدوارم داور محروم و جریمه شود زیرا این به اندازه کافی خوب نیست."

خشم رونی فراتر از رابینسون بود و کاپیتان سابق انگلیس تمام مقامات از جمله تیم VAR را مورد انتقاد قرار داد، زیرا به اعتقاد او باید تصمیم پنالتی را به عنوان یک اشتباه آشکار و آشکار لغو می‌کرد.

رونی در ادامه تصریح کرد: "ما گروهی از بازیکنان خوب، جوان و صادق داریم که هر روز تلاش می‌کنند و به این باشگاه کمک می‌کنند تا از مشکلات عبور کند. ما یک بازیکن جوان (سیبولسکی) داریم که دومین بازی خود را به عنوان بازیکن فرعی انجام می‌دهد، او فرصت گلزنی دارد و در زمین کشتی گرفته است و مسئولان آن را نمی‌بینند. این دیوانه است. می‌توانید بپرسید که ما چه کار می‌کنیم، آیا شما VAR را وارد می‌کنید، اما مقامات به VAR روی صفحه نگاه می‌کنند و هنوز هم تصمیم‌های اشتباهی می‌گیرند. بنابراین من نمی‌دانم کجا می‌رویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала