Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کار عجیب نیروی حراست استمفوردبریج با بنزما؛ کریم را اجازه ورود ندادند + عکس

© REUTERS / Kai Pfaffenbach بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2022
عضو شوید
نیروی حراست از باشگاه چلسی در شب تقابل این تیم با رئال مادرید، به کریم بنزما اجازه ورود به استمفوردبریج را ندادند.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما احتمالاً رویاهای هواداران و بازیکنان چلسی را برهم زد، اما اگر این بازیکن اجازه ورود به زمین را نمی یافت شاید می‌توانست در هفته گذشته اوضاع در غرب لندن بسیار متفاوت باشد.
خنده دار به نظر می‌رسد اما مهاجم فرانسوی در بیرون از ورزشگاه متوقف شد، وقتی از بس حامل تیم در آستانه بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پایین آمد، او گواهینامه لازم را نداشت.
رئال مادرید این بازی را 3-1 به برتری رسید که هر سه گل کهکشانی‌ها را بنزما به ثمر رساند تا در دومین بازی متوالی لیگ قهرمانان اروپا هت‌تریک نماید.
بنزما از آن زمان ویدئویی از این حادثه را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و مربی او حتی در مورد آن صحبت کرده است.

آنچلوتی به آمازون پرایم گفت: "قبل از بازی، بنزما نتوانست اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کند، بنابراین به او گفتم سریع باش وگرنه نمی‌توانی بازی کنی و خوشبختانه کریم اجازه یافت. کریم بنزما هر روز بهتر می‌شود، درست مثل یک شراب خوب. او هر روز یک رهبر بیشتر است، او در این تیم بیشتر و بیشتر احساس اهمیت می‌کند. و فکر می‌کنم این چیزی است که تفاوت را ایجاد می‌کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала