Politico: ناتو به دلیل زیربنا کشورهای غربی نمی تواند به روسیه نزدیک شود

© AFP 2023 / John ThysСкульптурный символ около штаб-квартиры НАТО в Брюсселе
Скульптурный символ около штаб-квартиры НАТО в Брюсселе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2022
عضو شوید
نشریه امریکایی Politico مقاله ای را منتشر کرده و در آن آمده است که تمایل ناتو برای گسترش نفوذ این پیمان به شرق باعث مزاحمت به زیربنا کشورهای خود شان می گردد.
نویسندگان مطالب استدلال می کنند که ناتو به دلیل مشکلات ناشی از شاهراه ها قادر به جابجایی سریع تجهیزات خود نیست، زیرا بسیاری از خطوط راه آهن برای اهداف نظامی در نظر گرفته نشده اند و بسیاری از پل ها و بخش های باریک در امتداد مسیرهای مهم استراتژیک وجود دارد.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
پیش بینی درگیری روسیه و ناتو توسط سرگئی لاوروف
در مقاله آمده است که مشکلات زیربناها با گسترش ناتو به شرق بیشتر و بیشتر آشکار شده است. در همان زمان، مقامات کشورهای عضو ناتو گام های فعالی برای حل این "مشکل" برنداشتند و بسیاری از تغییرات در اکثریت مرتبط به مثابه ابتکار باقی ماند.
پیش از این، بریتانیا با حمایت از ایجاد اقدام جدیدی برای امنیت در اروپا، "مرگ" قانون تاسیس روسیه و ناتو را اعلام کرد. بر اساس گزارش رسانه ها، در داخل اتحاد در مورد تعامل آینده با فدراسیون روسیه اختلاف نظر وجود دارد، اما درک از بین بردن محدودیت های متقابل وجود دارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала