Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: به بنزما وابسته هستیم، چلسی کار را برای ما سخت خواهد کرد

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با چلسی، اظهار داشت که دیدار فردا بسیار دشوار خواهد بود اما آن‌ها تسلیم نخواهند شد و برای رسیدن به نیمه‌نهایی تمام تلاش شان را خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف چلسی خواهد رفت.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از ديدار حساس برگشت رئال مادرید مقابل چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
او در مورد دیدار فردا شب گفت:" همه می‌دانند که فردا بازی سختی خواهد بود. مهم نیست در بازی اول چه اتفاقی افتاد. ما می‌دانیم که ممکن است آسیب ببینیم؛ پس باید بجنگیم و پیروز شویم."
کارلتو در مورد ترکیب تیمش در دیدار فردا شب گفت:" ترکیب را انتخاب کردم. دوست دارم مثل بازی رفت بازی کنیم؛ اما چلسی چیزهایی را تغییر خواهد داد و ما باید به شیوه‌ای متفاوت بازی کنیم. خوشحالیم که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم و خوشحالم از این که بازیکنانی در اختیار دارم که می‌دانند چگونه در این مسابقات بازی کنند."
آنچلوتی در مورد شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی گفت:" چمپیونزلیگ رقابت بسیار سختی است. رسیدن به فینال و قهرمانی در آن به شدت سخت است. چیزی که در این رقابت‌ها خیلی مهم است، داشتن تجربه و شخصیت است."
سرمربی رئال در مورد بنزما گفت:" بنزما تمام چیزهایی که یک مهاجم شماره ۹ باید داشته باشد را داراست. کریم همان چیزی است که فوتبال مدرن از شما می‌خواهد."
سرمربی ایتالیایی در مورد حضور در رئال و مربی‌گری در عرصه ملی نیز صحبت کرد و گفت:" در سال 2018 و قبل از جام جهانی به این موضوع فکر کردم. فوتبال باشگاهی را بیشتر دوست دارم و دوست ندارم تنها سه بار در سال کار کنم."
کارلو از وابستگی تیمش به بنزما ابراز رضایت کرد و گفت:" بله، به او وابسته ایم و از این بابت ناراضی نیستم. این یک واقعیت خوب و مثبت است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала