Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقادها به رفتار خشونت‌آمیز رونالدو با هوادار اورتون

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
خوزه انریکه، مدافع چپ سابق لیورپول، بعد از اتفاقی که پس از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل اورتون به روز شنبه رخ داد، از کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد شنبه شب این هفته در ورزشگاه گودیسون پارک برابر اورتون با نتیجه 0-1 شکست خورد و امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، کم‌رنگ‌تر شد.
کریستیانو رونالدو که عاشق موفقیت و درخشش است، این شکست را نتوانست بپذیرد و هنگام بیرون شدن از ورزشگاه با یک هوادار اورتون درگیر شد و گوشی همراه آن هوادار را شکست.
این بازیکن ساعتی پس از این اتفاق از آن هوادار عذرخواهی کرد و وی را برای تماشای بازی تیمش در اولدترافورد دعوت کرد.
با این هم انتقاد از این ستاره پرتگالی هنوز ادامه دارد و برخی‌ها معتقد اند که رفتار او زشت است و نباید با هواداران تیم رقیب چنین رفتاری داشته باشد.
در آخرین مورد خوزه انریکه، مدافع چپ سابق لیورپول، از رونالدو انتقاد کرده و گفته است که به عنوان یک فوتبالیست رونالدو را می‌پذیرد اما رفتار او را اصلاً دوست ندارد.
این مدافع اسپانیایی در شبکه‌های اجتماعی در این مورد نوشت:" همیشه گفتم او را دوست نداشته باشید. او معتقد است خداست و هر کاری می خواهد انجام دهد. درست است که او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما به عنوان یک فرد او را دوست ندارم."
این در حالی‌ست که قبل از این مؤسسه Save the Children که برای حفظ امنیت، سلامت و یادگیری کودکان کار می‌کند، اعلام کرد که رونالدو دیگر یکی از سفیران آن‌ها نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала