اوکراین آمادگی توطئه جدید را می گیرد

© REUTERS / Gleb GaranichПожар и взрывы на складах боеприпасов у города Калиновка Винницкой области, Украина
Пожар и взрывы на складах боеприпасов у города Калиновка Винницкой области, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
روسیه اطلاعات مربوط به توطئه قریب الوقوع کیف را به سازمان ملل تحویل داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه گزارشات مربوط به اقدامات تحریک آمیز کیف را به سازمان ملل تحویل داده است.
پولیانسکی طی نشست شورای امنیت ملل متحد گفت: "فقط در روزهای اخیر، ما اطلاعاتی را در مورد تحریکات بعدی به سازمان ملل ارسال کرده ایم".
Сдавшиеся военнослужащие Украины (на первом плане) в Севастополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
سربازان قوای بحری اوکراین در ماریوپول تسلیم شدند
به گفته وی، این شامل کشف صحنه ای قبرهای دسته جمعی در روستای راکووکا در نزدیکی کیف است. این دیپلمات گفت: "خبرنگاران رسانه های خارجی از قبل وارد شهر کرمننایا شده اند. هدف آنها ضبط یک تحریک آمیز از سوی نیروهای مسلح اوکراین با تیر باران آمبولانس های حامل مریضان توسط ارتش ظاهرا روسیه است."
همانطور که پولیانسکی خاطرنشان کرد، در روستای بلوگروفکا، مخازن حاوی کلر در قلمرو کانال آب استخراج شد که قرار است با نزدیک شدن قطعات نظامی مردمی LPR به شهر منفجر شوند.
وی تاکید کرد: "در شهر ایرپین، منطقه کیف، یک اقدام تحریک آمیز طبق طرح بوچا انجام می شود. کارمندان شورای امنیت اوکراین قصد دارند اجساد غیرنظامیان را که در اثر ضربات نیروهای توپچی کشته شده اند از سردخانه شفاخانه شهری در جاده پولوایا به زیرزمین یکی بیاورند".
روسیه قاتل خودی تانک ها می سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
بعضی کشورها به اوکراین تانک هدیه می دهند
"سپس، در منطقه جنگلی پوشچا-ودیتسکی، شورای امنیت اوکراین یک اقدام صحنه‌سازی شده با تیراندازی و انهدام یک گروه اطلاعاتی ادعایی روسی را که برای کشتن شاهدان جنایات جنگی ادعایی روسیه به ایربین وارد شده بود و همچنان، اجساد کسانی که قبلاً توسط ملی گرایان زیر شکنجه سربازان اسیر روسی کشته شده بودند سازماندهی خواهد کرد."
به گفته پولیانسکی، فدراسیون روسیه منتظر رسانه های غربی برای پخش مطالب ویدئویی از این اقدام صحنه سازی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала