Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: شانس زیادی برای کامبک نداریم

© REUTERS / Charles PlatiauThomas Tuchel
Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، اظهار داشت که تیمش شانس زیادی برای کامبک زدن ندارد اما آن‌ها تلاش شان را خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی که دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه استمفورد بریچ با نتیجه 1-3 واگذار کرده بود، قرار است فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در دیدار برگشت با دیگر به مصاف صدرنشین لالیگا برود و برای صعود به مرحله بعد نیاز به کامبک برابر تیم آماده کارلو آنچلوتی دارد.
با این حال توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از این مصاف اظهار داشت که تیمش شانس زیادی برای کامبک زدن ندارد اما آن‌ها تلاش شان را خواهند کرد.
او در مورد کامبک در برنابئو گفت:" شانس زیادی با توجه به نتیجه دور رفت و با در نظر گرفتن رقابت، حریف و استادیوم نداریم اما هرگز بر اساس شانس در بازی‌ها حاضر نمی‌شویم. شانس کامبک زدن خیلی کم است اما ارزش تلاش کردن را دارد و برایش تلاش می‌کنیم چرا که با تمام قوا حاضر می‌شویم و شب بزرگی در راه خواهد بود."
سرمربی آلمانی در مورد درس‌هایی که از دیدار رفت گرفته است، گفت:" می‌توان چیزهایی یاد گرفت و از شرایطی نظیر بازی‌های اخیر استفاده کرد. این چیزی است که از ان استفاده خواهیم کرد."
توخل در مورد تفاوت رئال فعلی و رئال سال گذشته گفت:" تفاوت نمی توانست بیشتر از این باشد. این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها خواهد بود که در خارج از خانه در برنابئو بازی کنیم، به خصوص با احتساب نتیجه بازی رفت. ارزشش را دارد که تلاش کنیم و بهترین تلاش خود را داشته باشیم. فرصت خوبی است تا درس بگیریم و شاید تجربه‌ای باشد تا محدودیت های خود را به چالش بکشیم."
دو تیم در حالی فردا شب در برنابئو به مصاف هم خواهند رفت که سال گذشته نیز در دور نیمه نهایی به مصاف هم رفته بودند و آبی‌ها با عبور از کهکشانی‌ها راهی فینال شدند و در نهایت با شکست سیتی جام را بالای سر بردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала