غیبت ستاره چلسی مقابل رئال مادرید تایید شد

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
سرمربی چلسی تایید کرد مهاجم بلژیکی این تیم به اسپانیا سفر نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سه‌شنبه شب در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا چلسی در برنابئو میهمان رئال مادرید است.
لوکاکو که در بازی این هفته لیگ برتر برابر ساوتهمپتون به دلیل مصدومیت غایب بود، نتوانسته خودش را به شرایط ایده‌آل برساند و در نتیجه در دیدار فردا شب برابر رئال مادرید غایب خواهد بود.
در آستانه این دیدار حساس، توماس توخل، سرمربی باشگاه چلسی تایید کرد که روملو لوکاکو، مهاجم بلجیمی باشگاه لندنی به خاطر مصدومیت به همراه تیم به اسپانیا سفر نخواهد کرد.
توخل درباره بازیکنان تیمش که نمی‌توانند او را در جریان دیدار برابر رئال همراهی کنند گفت:"روملو لوکاکو به همراه کالوم هادسون اودوی و بن چیلول در این بازی حضور ندارند."
باشگاه چلسی همچنان هیچ تاریخ دقیقی را برای پایان یافتن مصدومیت لوکاکو و بازگشت این بازیکن به میادین مشخص نکرده است و این یعنی احتمال غیبت او در دیدار نیمه نهایی جام حذفی که روز یکشنبه برابر کریستال پالاس برگزار خواهد شد هم وجود دارد.
دیدار رفت با برتری 3 بر یک رئال به پایان رسید. دیداری که با درخشش بنزما به پایان رسید و چلسی نتوانست دروازه کورتوا را بازی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала