Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لئو و کیلیان فوق العاده هستند، هر دوی آنها نابغه اند

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن بابت آمادگی صد در صدی لیونل مسی و کیلیان امباپه در این مقطع فصل افسوس خورد.
به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن روز یک شنبه موفق شد در دیدار مقابل کلرمون فوت با حساب 6-1 به پیروزی برسد.
کیلیان امباپه و نیمار هر کدام هت تریک کردند و لیونل مسی نیز 3 پاس گل داد. به نظر می‌رسد مثلث MNM حالا یک دیگر را به خوبی در زمین پیدا می‌کنند.
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن از بازی کردن کنار لیونل مسی و کیلیان امباپه خوش حال است. او در این باره گفت:
"بازی کردن در کنار بازیکنانی که بسیار باهوش هستند، بسیار راحت تر است. لئو و کیلیان فوق العاده هستند. هر دوی آنها نابغه اند. خوشحالم که توانستم اولین هت تریک فصلم را انجام دهم و بسیار خوشحال ترم که پیروز شدیم. رابطه بین ما در هر بازی در حال قوی تر شدن است."
نیمار در ادامه گفت:
"ما بهتر و بهتر می‌شویم. حالا هر سه نفر ما در 100% آمادگی قرار داریم، اما در مقطع پایانی فصل. بابت این موضوع افسوس می‌خورم، اما تمام تلاش‌مان را برای ادامه فصل به کار خواهیم گرفت."
در تابستان گذشته ناصر الخلیفی مالک قطری پاری‌سن‌جرمن برای رسیدن به رویای همیشگی‌اش که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست، دست به جذب بازیکنان بزرگی همچون لیونل مسی، اشرف حکیمی، جیانلوئیجی دوناروما و جورجینیو واینالدوم کرد.
با توجه به این خریدها، خیلی انتظار تماشای یک پاریس آتشین در رقابت‌های این فصل را داشتند، اما مثلث مسی، نیمار و امباپه در لیگ قهرمانان مغلوب رئال مادرید و کریم بنزما شدند تا ناصر الخلیفی برای رسیدن به رویایش، یک فصل دیگر حداقل صبر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала