Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدعی اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از دید مدافع بارسا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز مدافع بارسلونا
دنی آلوز مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
دنی آلوز مدافع باتجربه بارسلونا می‌گوید که منچسترسیتی با پپ گواردیولا قهرمان اروپا خواهد شد و برای نخستین بار این جام را بالای سر خواهند برد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، وارد مراحل حساسی شده و تا پایان این هفته تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی مشخص خواهند شد.
در حال حاضر رئال مادرید، منچسترسیتی، لیورپول و بایرن بیشترین شانس را برای حضور در این مرحله دارند و می‌تواند 4 تیم نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تشکیل دهند.
در این میان با توجه به شرایط تیم‌ها، دو تیم انگلیسی بیشترین شانس رسیدن به دیدار نهایی را دارند و دیده شود که فینال میان چه تیم‌هایی در پاریس برگزار خواهد شد.
دنی آلوز مدافع باتجربه بارسلونا، در میان این تیم‌ها شانس سیتی را بیشتر می‌داند و می‌گوید که سیتیزن‌ها با پپ گواردیولا قهرمان اروپا خواهد شد و برای نخستین بار این جام را بالای سر خواهند برد.
وی این موضوع را در گفت‌وگو با موندو دیپورتیوو بیان کرد و گفت:" من فکر می‌کنم سیتی بیشترین شانس را دارد و آن‌ها کاندیدای من برای این عنوان هستند. سیتی تیمی است که بهترین مفهوم و واضح‌ترین مفهوم را در مورد نحوه بازی کردن و رقابت کردن و نحوه انجام کارها دارند. آن‌ها با وجود تسلط بر لیگ داخلی زیر نظر گواردیولا، نتوانسته درخشش خود را در اروپا تکرار کند."
آلوز که در سال 2017 پس از ترک بارسلونا در آستانه انتقال به اتحاد بود، بخشی جدایی ناپذیر از تیم گواردیولا بود که بین سال‌های 2008 تا 2012 به عنوان قهرمانی از جمله لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های 2009 و 2011 دست یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала