Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به دنبال ستاره گران‌قیمت چلسی

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تمایل دارد تا در تابستان پیشرو روملو لوکاکو برای تقویت خط حمله از چلسی به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی چلسی، تابستان امسال با مبلغ 97.5 میلیون پوند برای دومین بار به استمفورد بریچ بازگشت تا عنوان دومین بازیکن گران قیمت تاریخ نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کند.
لوکاکو اما در چلسی موفق نبوده و در چند ماه حضور در این باشگاه نتوانسته تا خودش را در ترکیب اصلی آبی‌ها ثابت کند و کای هاورتز آلمانی به او ترجیح داده می‌شود.
این موضوع سبب شده تا ستاره بلجیمی در مورد جدایی از چلسی بیندیشد و به مینو رایولا مدیر برنامه‌های خود گفته است تا تیم جدید برایش جست‌وجو کند.
با این حال او می‌تواند فرصتی برای شروع یک چالش جدید در فرانسه داشته باشد زیرا مدیر برنامه‌هایش با لئاندرو، مدیر ورزشی PSG در مورد انتقال، صحبت‌هایی داشته است.
در میان گمانه زنی‌ها برای جدایی کیلیان امباپه، صدرنشین لوشامیپونه ممکن در تابستان به یک مهاجم جدید نیاز داشته باشد.
قرارداد امباپه در پایان فصل به اتمام می‌رسد و او به شدت با انتقال به رئال مادرید پیوند خورده است.
لوکاکو در این فصل فقط 5 گل در لیگ به ثمر رسانده است و با این حال پی‌اس‌جی این بازیکن بلجیمی را به عنوان جایگزین احتمالی امباپه نشانی کرده‌است.
طبق گزارش‌ها، پاریسن‌جرمن در حال بررسی انتقال آنتونی ستاره آژاکس و آمینه گویری از نیس است که احتمالاً ارزان تر از لوکاکو خواهند بود.
چلسی می‌تواند اجازه دهد که این انتقال به صورت قرضی انجام شود و جا برای انتقال احتمالی عثمان دمبله، وینگر بارسلونا باز شود.
در همین حال، چلسی ممکن است در تابستان امسال برای جذب جورجینیو واینالدوم اقدام کند و لوکاکو را در انتقال ستاره هالندی جا دهد.
انگولو کانته هافبک خط میانی چلسی که تا سال 2023 با چلسی قرارداد دارد، با باشگاه رئال مادرید لینک شده است و آبی‌ها واینالدوم را به عنوان جانشین ستاره فرانسوی انتخاب کرده‌اند.
گفته می شود یوونتوس نیز به این هافبک جنگنده علاقه‌مند است و قرارداد او تا سال 2023 به پایان می رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала