Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمامی امتیازها را برای قهرمانی می‌خواهیم

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
سرمربی بارسا ابراز امیدواری کرد رئال در سه چهار بازی بعدی خود امتیاز از دست بدهد تا شانس قهرمانی آبی اناری‌ها بیشتر شود.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دیدار پایانی روز سوم هفته سی و یکم لالیگا در خانه تنریف به برتری 3 بر 2 دست پیدا کرد تا بار دیگر به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند.
این برتری در شرایطی برای بلوگرانا رقم خورد که تیم حریف سه مرتبه صاحب ضربه پنالتی شد و در دقایقی از بازی تیم برنده بود اما در وقت‌های تلف شده کاتالان‌ها 3 امتیاز شیرین را به دست آوردند.
ژاوی در رابطه با برتری تیمش در خانه تیم نوزدهم جدول رده‌بندی اظهار کرد:
"در نیمه نخست نمایش خوبی نداشتیم و فشار بازی قبلی در خانه فرانکفورت اثر منفی روی بازیکنان گذاشته بود تا با ذهنی خسته بازی کنند. در نیمه دوم غافلگیر شدیم و پس از دریافت گل نخست از روی نقطه پنالتی بار دیگر به حریف پنالتی دادیم که هدر رفتن آن برای لوانته به بازیکنان انرژی مضاعفی داد تا به برتری 2 بر یک برسند."
سرمربی کاتالانی‌ها در ادامه گفت:
"بازی روی پنالتی سوم حریف به تساوی کشیده شد اما با جدیت بازی کردیم و دی یانگ گلی را به ثمر رساند که لیاقت آن را داشت. تبحر دی یانگ در زدن ضربات سر باعث شد تا امیدوار به بازی‌های بعدی فصل نگاه کنیم."
ژاوی در پایان صحبت هایش گفت:
"رئال مادرید به سختی امتیاز از دست می‌دهد و همانند ما بازی‌های دشواری تا پایان فصل دارد. اگر موفق شویم تمامی امتیازها را به دست آوریم و رئال مادرید در کسب پیروزی ناکام بماند به قهرمانی امیدوار می‌شویم. بدون توجه به نتایج صدرنشین فعلی در برابر تمامی حریفان پیروزی می‌خواهیم."
با این پیروزی آبی اناری‌ها 60 امتیازی شدند تا اختلاف خود را با رئال مادرید با وجود یک بازی کمتر به 12 امتیاز برسانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала