Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جذب لواندوفسکی برای بارسا چقدر هزینه دارد؟

© © Matthew Childs / Pool via APÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا احتمالاً باید حدود 60 میلیون یورو برای جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بپردازد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد روبرت لواندوفسکی در پایان فصل با باشگاه بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و طرفین برای تمدید قرارداد به توافقی دست نیافته اند.
شام امروز نشریه‌های لهستانی مدعی شدند که این بازیکن با بارسلونا به توافق نهایی دست یافته و به سران بایرن مونیخ خبر داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.
پس از نشر این خبر نشریه‌های اسپانیایی و آلمانی به پیگیری این موضوع پرداخت و احتمال انجام این انتقال را زیر ذره‌بین قرار دادند.
جرارد رومرو خبرنگار مطرح و نزدیک به باشگاه بارسلونا گزارش داد که ژاوی دوست دارد رابرت لواندوفسکی را به خدمت بگیرد و از مدیران باشگاه خواسته است تا برای آوردن وی به نیوکمپ تلاش کنند.
فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح اسکای نیز این موضوع را تایید کرد اما مدعی شد که شرایط مالی بارسا می‌تواند معامله احتمالی را بسیار پیچیده کند.
بارسلونا احتمالاً باید حدود 60 میلیون یورو برای جذب مهاجم لهستانی بپردازد. با توجه به این که لوا در بایرن دستمزد هنگفتی دریافت می‌کرد، ممکن بلوگرانا برای قانع کردن دستمزد ناخالص در حدود 35-40 میلیون یورو در نظر بگیرند که با توجه به شرایط موجود دور از انتظار به نظر می‌رسد.
لوا در حالی به بارسلونا لینک شده که سران بایرن گفته اند تا زمانی که جانشین مناسب برای مهاجم لهستانی پیدا نکنند، وی را نخواهند فروخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала