Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوانته 2 بارسلونا 3؛ تعویض‌های طلایی ژاوی به داد بارسا رسید + عکس

© REUTERS / Susana Veraهواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a "Llibertat" banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed
هواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a Llibertat banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا در زمین حریف‌اش با درخشش ستاره‌های تعویضی خود به برتری سه گله دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 31 از رقابت‌های لالیگای اسپانیا امشب دو تیم فوتبال لوانته و بارسلونا در ورزشگاه "سیوداد والنسیا" برابر هم صف ارایی کردند که در نهایت این بازی با حساب 3-2 به سود بارسلونا خاتمه یافت.
در این دیدار که نیمه اول سپری شد، نیمه مربیان خشن اما پرگل دنبال شد.
ابتدا خطای دنی آلوز کار دست بارسا داد که داور پنالتی گرفت و آنرا مورالس در دقیقه 52 به گل بدل ساخت.
هنوز آرامش به بازی برنگشته بود که داور در دقیقه 55 پنالتی دوم را به سود میزبان اعلام کرد که اعتراض‌هایی را نیز به همراه داشت اما آنرا به خوبی ترتشگن دفع نمود تا بارسا را در بازی نگهدارد.
در ادامه ژاوی برای روان‌تر شدن بازی تیم‌اش چند تعویض انجام داد که نتیجه هم گرفت زیرا در دقیقه 59 اوبامیانگ روی پاس تماشایی عثمان دمبله بازی را به تساوی کشید و در ادامه و در دقیقه 63 نیز پدری بازیکن تازه وارد بارسا توانست گل دوم بارسا را ثبت نماید.
سرمربی لوانته هم که تیم‌اش را باخته می‌دید، 4 تعویض پشت سر هم انجام داد و با آن نتیجه بازی را نیز به سود خود ساخت زیرا در دقیقه 82 داور برای بار سوم برای میزبان اعلام پنالتی کرد که آنرا گونزالو وارد دروازه ترشتگن جای داد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.
لوک دیونگ دیگر ستاره تعویضی ژاوی در این دیدار، دردقیقه 93 بازی با یک خیز بلند روی پاس جوردی آلبا با ضربه سر توانست سومین گل تیم‌اش را ثبت نماید تا حساب کار 3-2 شود. گلی که مورد تأیید بازیکنان میزبان هم نبود اما داوری آنرا پذیرفت.
در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بارسا با برتری 3-2، سه امتیاز کامل را گرفت تا دوباره به رده دوم جدول برگردد و بالاتر از سویا قرار بگیرد. در حالی‌که لوانته با 22 امتیاز در رده 18 بازی و در جایگاه سقوط ابقا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала