ژاندرم های فرانسوی به کیف استخدام می شوند

© Sputnik / Irina Kalashnikova /  مراجعه به بانک تصاویر Акция протеста автомобилистов "жёлтые жилеты" в Париже
Акция протеста автомобилистов жёлтые жилеты в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: ژاندارم های فرانسوی در اوکراین جنایات جنگی کیف را پوشش خواهند نمود.
به گزارش اسپوتنیک، تورن جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی فدراسیون روسیه گفت: فعالیت های اصلی ژاندارم های فرانسوی در اوکراین پنهان کردن جنایات جنگی کیف و جعل اتهامات علیه روسیه خواهد بود.
رئیس NCUO گفت: "مقامات اوکراینی به طور گسترده از فرصت های کشورهای علاقهمند و سازمان های غیرانتفاعی استفاده می کنند. بنابراین، رهبری فرانسه گروهی از پرسنل نظامی و ژاندارم فرانسه را به اوکراین میفرستد که همراه با نمایندگان کمیسیون بین المللی " (که به ابتکار ایالات متحده ایجاد شده است) اطلاعاتی را در مورد جنایاتی که گفته می شود توسط نظامیان روسی انجام شده است جمع آوری کند.
Кавалерия Республиканской гвардии на параде в честь Дня взятия Бастилии во Франции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
فرانسه از اعزام نیرو به اوکراین امتناع ورزید
به گفته وی، در 11 ا پریل، نیروهای عملیات ویژه فرانسه به همراه کارشناسان تخنیکی ژاندارمری و وزارت داخله فرانسه از طریق آلمان و پولند و در امتداد موسوم به "کریدور دیپلماتیک" وارد اوکراین شدند.
ژنرال اضافه کرد که به دلیل سوگیری این گروه ها نمی توان روی تحقیقات بی طرفانه حساب کرد.
میزینتسف گفت: "ظاهراً حوزه‌های اصلی فعالیت آن‌ها پنهان‌سازی جنایات جنگی متعدد علیه جمعیت اوکراین، جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوگانسک خواهد بود که توسط مقامات اوکراین در هشت سال گذشته و همچنین اتهامات جعلی علیه نیروهای مسلح روسیه انجام شده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала