سربازان قوای بحری اوکراین در ماریوپول تسلیم شدند

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Сдавшиеся военнослужащие Украины (на первом плане) в Севастополе
Сдавшиеся военнослужащие Украины (на первом плане) в Севастополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
عضو شوید
سلادکوف خبرنگار نظامی روسیه از تسلیم شدن 160 سرباز قوای مسلح اوکراین در ماریوپول خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار نظامی کانال تلگرام بهار روسیه، روز دوشنبه 11 اپریل خبر داد که در ماریوپول، حدود 160 سرباز مسلح قوای بحری اوکراین به قوای مسلح روسیه تسلیم شدند.
به گفته الکساندر اسلادکوف خبرنگار نظامی، یک تعداد سربازان قوای بحری اوکراین به طور همزمان از ساختمان کارخانه آزوفستال، جایی که ارتش اوکراین در آن پناه گرفته بود، خارج شدند که تعداد تسلیم شده‌گان قوای مسلح اوکراین پنج برابر بیشتر از نیروهای ویژه روسیه بود که با آنها ملاقات کردند.
Бойцы украинского добровольческого батальона Азов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
ملی گرایان اوکراینی ساختمان تئاتر در ماریوپول را منفجر کردند
در گزارش آمده است که سربازان کندک 36 تفکیک بحری قوای مسلح اوکراین که در ماریوپول واقع شده است، شکایت کردند که منابع آنها تمام شده است و قوماندان آنها را رها کرده است. به گفته سربازان، آنها بیش از یک ماه بدون مهمات، غذا و آب جنگیدند.
پیش از این، رمضان قدیروف، رئیس چچن، ویدئویی را با یک سرباز اسیر اوکراینی منتشر کرد که در مورد مزدوران خارجی در کارخانه آزوفستال در ماریوپول صحبت می کرد. به گفته وی، 200-300 اتباع خارجی و همچنین 1500-2000 سرباز غند آزوف حضور دارند. این سرباز تصریح کرد که نمی داند اجیران نظامی خارجی از کدام کشور آمده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала