Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی مدافع یونتوس در پایان فصل

© AFP 2023جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018
جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس    Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
مدافع یوونتوس احتمال جدایی‌اش از جمع راه‌راه‌پوشان تورین در پایان فصل جاری را رد نکرد.
گزارش اسپوتنیک، جورجو کیه لینی، مدافع کهنه کار یوونتوس تا جون 2023 با باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد اما این احتمال وجود دارد که این مدافع یک سال قبل از پایان قراردادش تورین را ترک کند.
این مدافع یوونتوس شب گذشته در حاشیه مراسم رونمایی از خبرگزاری "رِست گروپ" که متعلق به داویده لیپی پسر مارچلو لیپی است، درباره اینکه آیا احتمال جدایی‌اش از یوونتوس در پایان فصل جاری وجود دارد، گفت:
از حال لذت می برم و خوشحال هستم. باید مسائل زیادی را در نظر بگیرم. در حال حاضر به مسابقات فکر می کنم و از آن لذت می برم."
کیه‌لینی که هفدهمین فصل حضورش در یوونتوس را تجربه می‌کند، تنها بازیکن از نسل طلایی یووه است که در تمامی 9 قهرمانی متوالی این تیم در سری‌آ حضور داشته است.
او تاکنون در 554 بازی برای بانوی پیر به میدان رفته و 17 قهرمانی را با این تیم تجربه کرده است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала