Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی قطعی 5 ستاره یونایتد در تابستان به صورت آزاد

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
در پایان فصل 5 ستاره یونایتد به عنوان بازیکن آزاد اولدترافورد را ترک خواهند کرد و قراردادهای آن‌ها تمدید نمی‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در سال‌های آخر نتایج خوبی کسب نکرده و اکثر کارشناسان این موضوع را به مربیانی که این تیم را هدایت کرده‌اند، ربط می‌دهند.
در کنار این برخی بازیکنان نیز مقصر نتایج به دست آمده اند و در تابستان پیشرو احتمال می‌رود تغییرات زیادی در ترکیب این تیم ایجاد شود تا مربی بعدی بتواند ترکیب ایده‌آل خودش را بسازد.
با آن که تا حالا مشخص نیست که چه کسی مربی بعدی شیاطین سرخ خواهد بود و چه بازیکنانی در آینده جذب خواهد شد، جدایی 5 بازیکن در پایان فصل قطعی است و این بازیکنان به صورت آزاد اولدترافورد را ترک خواهد کرد.
طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، ستاره‌های چون پُل پوگبا، ادینسون کاوانی، جسی لینگارد، خوان ماتا و لی گرانت، در پایان فصل قرارداد شان با یونایتد به پایان می‌رسد و طرفین تصمیم ندارند تا به همکاری شان ادامه دهند.
گفته می‌شود که این بازیکنان در برنامه‌های اریک تن‌ هاگ جانشین احتمالی رالف رانگنیک جایی ندارند و وی از مدیران باشگاه خواسته است تا با خروج این بازیکنان موافقت کنند.
این بازیکنان در حالی از منچستریونایتد جدا می‌شوند که این تیم به جذب هری کین، دکلان رایس و چند بازیکن آژاکس علاقه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала