Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت علنی "راشد خان" از "میرویس اشرف" + عکس

© Photo / ACB / ACBراشد خان آرمان
راشد خان آرمان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
راشد خان ستارۀ درخشان کریکت افغانستان، پس از تایید ریاست میرویس اشرف از سوی شورای جهانی کریکت، از این شورا سپاس‌گزاری کرد و حضور رئیس فعلی بورد کریکت را در رشد این ورزش مؤثر خواند.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً شورای جهانی کریکت، پس از بررسی‌ای که از کارکردهای میرویس اشرف رئیس فعلی بورد کریکت افغانستان انجام داد، عضویت وی را در این سازمان پذیرفت و ریاست وی به صورت رسمی تایید شد.
این موضوع از سوی راشد خان ستارۀ درخشان کریکت افغانستان مورد استقبال قرار گرفته است و وی نیز به صورت علنی از میرویس اشرف و برنامه‌های برای کریکت افغانستان حمایت کرده‌است.
خان با انتشار پُستی در این مورد نوشت:" از شورای بین المللی کریکت به خاطر ایفای نقش مثبت در توسعه کریکت افغانستان و ادامه حمایت و همکاری با افغانستان تشکر می‌کنم.من همچنین می‌خواهم از تلاش‌ها و فعالیت‌های اخیر رهبری کریکت بورد افغانستان قدردانی کنم. آن‌ها برای توسعه کریکت افغانستان بسیار تلاش کرده‌اند و امیدوارم در آینده نیز چنین فعالیت های مثبتی ادامه یابد."
راشد در حالی به حمایت از فعالیت‌های بورد کریکت افغانستان پرداخته است که قبل از این همواره کش‌وقوس‌هایی بین بازیکنان و بورد کریکت وجود داشت و این موضوع گاه‌گاهی رسانه‌ای نیز می‌شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала