Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان ابراهیموویچ، غایب بزرگ دربی دلامادونینا

© AFP 2023 / Alberto PizzoliМедики оказывают помощь форваду ФК "Милан" Златану Ибрагимовичу во время матча "Милан-Ювентус"
Медики оказывают помощь форваду ФК Милан Златану Ибрагимовичу во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
ستاره سوئدی میلان دیدار این تیم برابر اینترمیلان در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا را به دلیل مصدومیت از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، سه شنبه شب هفته آینده، دو تیم آث میلان و اینترمیلان در چهارچوب نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت و دیدار فوق‌العاده جذاب و دشواری در پیش دارند.
زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان اما در این دیدار غایب خواهد بود زیرا وی در دیدار این هفته روسونری در رقابت‌های سری‌آ برابر تورینو که با نتیجه تساوی به پایان رسید، مصدوم شد.
اسکای اسپورت ایتالیا، مدت زمان دوری این بازیکن 40 ساله را نزدیک به 10 روز اعلام کرده و به این ترتیب وی دربی دلامادونینا را به صورت قطعی از دست خواهد داد.
در کنار این ستاره سوئدی دو دیدار حساس در رقابت‌های سری‌آ برابر جنوا و لاتزیو را نیز از دست خواهد داد و نمی‌تواند تیمش را صدرنشین کند.
این بازیکن باتجربه در فصل جاری 19 بازی برای میلان انجام داده و 937 دقیقه در زمین حضور داشته است. وی همچنان 16 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و مؤثریت کمتری برای تیمش داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала