Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن مونیخ - ویارئال؛ یاران لوا به دنبال صعود به نیمه نهایی

© AFP 2023 / MATTHIAS HANGSTورزشگاه آلیانز آرنا A picture shows the Allianz Arena in Munich on June 18, 2021 one of the venues of the UEFA EURO 2020 football competition.
ورزشگاه آلیانز آرنا    A picture shows the Allianz Arena in Munich on June 18, 2021 one of the venues of the UEFA EURO 2020 football competition. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ امشب میزبان ویارئال است.
به گزارش اسپوتنیک، در آغاز دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی همزمان از ساعت 12:30 به وقت کابل برگزار می‌شود که در یکی از آنها بایرن مونیخ میزبان ویارئال است.
بایرن مونیخ در دیدار رفت بدون زدن شوت در دروازه، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.باوارایی‌ها نیز در دور قبل با وجود تساوی در بازی رفت، توانستند در ورزشگاه خانگی خود مقابل سالزبورگ به برتری برسند.
بایرن مونیخ در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا 8 برد و 2 شکست را به دست آورده و میانگین برد‌های این تیم در این رقابت ها 2.8 بوده است.
لواندوفسکی با 24 گل برترین گلزن این فصل بایرن مونیخ است.بایرن مونیخ با 69 امتیاز صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا است و می‌تواند برای یازدهمین سال پیاپی قهرمان این مسابقات شود.
باوارایی‌ها از 3 بازی آخر خود 3 برد را به دست آوردند.
در سوی مقابل ویارئال شگفتی این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نام گرفته است. شاگردان امری توانستند در دیدار رفت و با انجام یک بازی تاکتیکی، با نتیجه یک بر صفر مقابل حریفشان به برتری برسند.
ویارئال در دور قبل نیز، توانست یوونتوس را حذف کند تا به ماجراجویی خود در این رقابت‌ها ادامه دهد. زیر دریایی‌ها از 3 بازی آخر خود 2 شکست و یک تساوی را به دست آوردند.
ویارئال فصل گذشته موفق شد، عنوان قهرمانی مسابقات لیگ اروپا را به دست بیاورد.مورنو با 8 گل برترین گلزن ویارئال تا اینجای فصل بوده است و در لیگ قهرمانان هم 3 بار موفق به گلزنی شده است.
ترکیب احتمالی 2 تیم به شرح زیر است:
بایرن مونیخ: نویر ؛ پاوار - اوپامکانو - تئو هرناندز - آلفونسو دیویس ؛ کیمیش - گورتزکا ؛ کومان - مولر - گنابری ؛ لواندوفسکی
ویارئال: رولی ؛ فویس - آلبیول - پائو تورس - استوپینان ؛ کوکلن - کاپو - پارخو - لوسلسو ؛ مورنو و دانجوما
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала