Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید – چلسی؛ جدال مرگ و زندگی قهرمان در برنابئو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید برای اولین‌بار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم چلسی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، امشب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (دور برگشت)، 2 دیدار برگزار می شود.
رئال مادرید - چلسی ساعت 12:30
شاگردان آنچلوتی در دور رفت تا حدودی خیال خود را برای صعود راحت کردند. کهکشانی توانستند با درخشش ستاره‌ی این روز‌های خود یعنی کریم بنزما، با نتیجه 3 بر یک، حریف خود را مغلوب کنند.
رئال‌مادرید؛
پس از باخت سنگین 4-0 مقابل بارسلونا، دلهره‌ای برای هواداران رئال‌مادرید ایجاد شد، ولی کارلو آنچلوتی با تجربه و سابقه‌اش توانست تیمش را خیلی زود جمع و جور کند و به موفقیت‌های بعدی برساند.
مسئله مهم این که کارلتو فهمید تیمش خلاء یک جانشین خوب برای کریم بنزما را دارد و باید دعا کند دیگر این مهاجم فرانسوی مصدوم نشود.
حالا کریم با هت‌تریک در لندن تیمش را در آستانه حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان قرار داده. چه بسا رئالی‌ها بتوانند چهاردهمین قهرمانی را هم با آنچلوتی به‌دست آورند.
در واقع امشب با توجه به میزبانی و نتیجه بازی رفت، کهکشانی‌ها با خیال راحتی به مصاف چلسی خواهند رفت، ولی عجایب لیگ قهرمانان باعث می‌شود مراقب گل‌هایی که در لندن زدند، باشند.
چلسی؛
وضعیت چلسی این روزها کاملاً برعکس فصل قبل در همین مقطع از فصل است. در حالی که فصل پیش چراغ خاموش تا فینال و قهرمانی لیگ قهرمانان پیش رفتند، این فصل ممکن است حتی به نیمه‌نهایی هم نرسند.
بازگشت قهرمان سخت خواهد بود، با این حال توماس توخل هم برای موفقیت در لندن برنامه‌های دارد. به یاد داشته باشید که چلسی فصل پیش رئال را کنار زد و باز هم توانایی بازگشت را خواهد داشت.
چند روز قبل هم 6 گل به ساوتهمپتون زدند تا با آمادگی کامل به مادرید سفر کنند. آیا مدافع قهرمانی در پایتخت اسپانیا به مسابقات بازمی‌گردد؟
مصدومان و محرومان
ادن آزار که مثل همیشه مصدوم است و باز هم در ترکیب رئال‌مادرید مقابل تیم سابقش قرار نخواهتد گرفت. لوکا یوویچ و فرلان مندی هم دیگر مصدومان رئال هستند.
بن چیلول و کالوم هادسون اودوی هم نمی‌توانند چلسی را همراهی کنند. روملو لوکاکو هم شاید به این بازی نرسد. سزار آسپیلیکوئتا هم درگیر ویروس کرونا شده و به همین دلیل از ترکیب چلسی کنار گذاشته خواهد شد.
ترکیب احتمالی دو تیم
رئال‌مادرید: کورتوا، کارواخال، میلیائو، آلبا، ناچو، مودریچ، کاسمیرو، کروس، والورده، وینیسیوس و بنزما
چلسی: مندی، کریستنسن، سیلوا، رودیگر، جیمز، آلونسو، کانته، جورجینیو، مانت، هاورتس و ورنر
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала