Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معاوضۀ عجیب بین آرسنال و بارسا؛ بلوگرانا سه بازیکن می‌دهد و یک مدافع می‌گیرد

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
سران بارسلونا در تلاش اند تا سه بازیکن خود را با مدافع برازیلی آرسنال معاوضه کنند و مذاکرات برای انجام این انتقال آغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی از وقتی که هدایت بارسلونا را در دست گرفته است، به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب این تیم بوده است تا بدین ترتیب بتواند آن ترکیبی را که مد نظر خودش است را در تیمش پیاده کند.
او ابتدا به سراغ تقویت خط حمله بارسلونا رفت و از لاپورتا خواست تا بازیکنان مد نظرش را در زمستان خریداری کند و در نهایت این اتفاق هم افتاد.
اکنون بارسا به دنبال تقویت خط دفاعی خود در تابستان آینده است و یکی از گزینه های این تیم گابریل ماگالاش مدافع چپ پای برازیلی آرسنال است.
این بازیکن در سال 2020 با 27 میلیون پوند از لیل به جمع توپچی‌ها ملحق شد و در این فصل 27 بازی در لیگ برتر انجام داده است و در کنار بن‌وایت همکاری بسیار خوبی داشته است.
طبق گزارش اسپورت، بارسا تمایل دارد تا ماگالاش را به سه بازیکن خود معاوضه کند و بازیکنانی چون نتو، دپای و پویگ را به آرسنال پیشنهاد داده‌است.
مذاکرات میان طرفین در جریان است و دیده شود که سران توپچی‌ها با این درخواست بارسلونا موافقت خواهند کرد یا خیر.
بارسا همچنان به دنبال نهایی کردن انتقال آندریاس کریستنسن از چلسی است و می‌خواهد فصل بعد در خط دفاع ستاره‌هایی چون جرارد پیکه، اریک گارسیا و رونالد آرائوخو، گابریل ماگالاش و کریستنس را در اختیار داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала