Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "سرجیو راموس" به شایعات خداحافظی‌ از فوتبال

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSergio Ramos Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021
Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
مدافع اسپانیایی به هیچ عنوان قصد ندارد به خروج از سطح اول فوتبال فکر کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس، تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و با قراردادی دو ساله به پاری‌سن‌جرمن پیوست.
اما اوضاع برای کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در پاریس اصلا به خوبی پیش نرفت و او در طول فصل با مصدومیت‌های گوناگونی مواجه شد و تاکنون فقط 7 بار در تمامی مسابقات برای پی‌اس‌جی بازی کرده است.
مشکلاتی که برای این بازیکن به وجود آمد باعث شد که بسیاری مدعی شوند که شاید او پس از تنها یک فصل پی اس جی را ترک کند و حتی صحبت از خداحافظی او از دنیای فوتبال مطرح شد.
حالا اما به نظر می‌رسد که این مدافع اسپانیایی تصمیمات دیگری برای آینده‌اش دارد. او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص خداحافظی از فوتبال گفت:
"می‌خواهم تا 4 الی 5 سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم و سپس چیز جدیدی تجربه کنم. هنوز دو سال از قراردادم در پاریسن ژرمن باقی مانده و بعد از آن خواهیم دید."
راموس در ادامه گفت:
"باید وضعیت بدنی‌ام را بررسی کنم و علاوه بر آن باید از نظر ذهنی متمرکز باشم. ترجیح می‌دهم برای بهترین تیم بازی کنم تا بهترین بازیکن تیم باشد، چون در آخر مهم فتح عناوین و جام‌هاست."
تعداد بازی های راموس برای پی اس جی به شش رسیده، این حال طبق گفته اطرافیان راموس، او قصد دارد در این باشگاه بماند تا نشان دهد هنوز هم می‌تواند به تیمش برای کسب عناوین مهم کمک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала