Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشتازی رئال بر رقبأ در راه جذب ستاره دورتموند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید نسبت به سایر رقبأ از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند برخودار است و می‌تواند وی را در تابستان پیشرو جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند که مورد توجه اکثر تیم‌های مطرح اروپا قرار دارد، هنوز تصمیم نگرفته است که در فصل آینده به کدام تیم بپیوندد.
از منچستر سیتی و رئال مادرید به عنوان مدعیان اصلی جذب این مهاجم درخشان یاد می‌شود و کارشناسان نقل‌وانتقالات مدعی اند که ستاره نروژی ترجیح می‌دهد به یکی از این دو تیم بپیوندد.
علیرغم شایعاتی که حاکی از عدم حضور رئال مادرید در رقابت برای جذب مهاجم 21 ساله است، ملی پوش سابق نروژی و دوست پدر هالند، یان آاژ فیورتوف، تایید کرده است که لوس بلانکوس همچنان در میان نامزدهای اصلی برای جذب ستاره دورتموند است.
فیورتوف در حساب کاربری شخصی خود در توییتر در این مورد نوشت: "این درست نیست که رئال مادرید از رقابت برای به جذب ارلینگ هالند خارج شده است."
رئال مادرید که احتمالاً به زودی کیلیان امباپه، به عنوان بازیکن آزاد به خدمت خواهد گرفت، همچنان روی قراردادی کار می‌کند که باعث شود هالند به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کند.
گفته می‌شود که کهکشانی‌ها ابتدأ جذب امباپه را نهایی خواهند ساخت و پس از آن با تمام توان روی معاملۀ انتقال هالند به مادرید متمرکز خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала