Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتقاد کارلتو به جادوی برنابئو؛ "این جادوی ورزشگاه است که نباید تسلیم شویم"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از بازی با چلسی ضمن ستایش تیم‌اش، از جادوی برنابئو بار دیگر ابراز خوشحالی نمود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی با تیم رئال مادرید از یک شب بزرگ اروپایی و به شدت نفس‌گیرِ دیگر در ورشگاه سانتیاگو برنابئو جان سالم به در بردند؛ زیرا این تیم در نهایت چلسی را از گردونه مسابقات کنار زد و خود جواز حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را گرفت.
نتیجه مجموعی 5 بر 4 حاصل کار کهکشانی‌ها در رفت و برگشت یک چهارم نهایی بود که ثبت شد.

پس از این بازی سرمربی رئالی‌ها در نشست خبری اظهار داشت: "در برنابئو هرگز نمی‌توان فکر کرد که همه چیز از دست رفته است. من نمی‌توانم آن را توضیح دهم، اما در برنابئو این جادو وجود دارد که به شما کمک کند. بسیار خوشحالم که با این تیم به نیمه نهایی رسیدم"

سرمربی ایتالیایی اضافه کرد: "بسیار زجر کشیدیم ولی در نهایت لذت بخش بود. با این حال، این رنج بسیار بود. ما 2-0 باختیم، اما معتقدم استحقاق آن را نداشتیم، تیم خوب کار کرد. ما برای گلزنی عجله نداشتیم، نیازی به آن نداشتیم، اما برای من وقتی آنها گل دوم را به ثمر رساندند، مستحق آن نبودند."

کارلتو از عملکرد بازیکنان‌اش ستایش کرد که در برابر حریف قدر شان تسلیم نشدند و حتی پس از پیروزی 3-0 چلسی، در 15 دقیقه پایانی به بازی برگشتند و حساب کار را 4-4 ساختند تا در وقت‌های با گل بنزما به دور بعد صعود کنند.

آنچلوتی تصریح کرد: "ما برنده شدیم زیرا انرژی لازم برای زنده نگهداشتن بازی را داشتیم. بازیکنان شجاع بودند و مانند یک جنگجو با آن روبرو شدند. بازی سختی بود، ما این را می دانستیم، اما پیچیده‌تر بود. بعد از گل دوم، تیم دچار رکود روانی شد، اما جادوی این ورزشگاه به بازیکنان و تیم کمک زیادی می‌کند که هرگز تسلیم نشوند."

آنچلوتی گفت که باید امروز چهارشنبه بازی تیم‌اش را دوباره ارزیابی کند تا بفهمد واقعا چه اتفاقی افتاده است، اما وی فشار و مقاومت چلسی را ستود و گفت که تیم‌اش بیش از حد معمول آسیب دید زیرا آنها بهترین مدافع شان (ادر میلیتائو) را در اختیار نداشتند زیرا هفته قبل در استمفوردبریج ضمن محرومیت، از ناحیه زانو مصدوم شد.

کارلتو اظهار داشت: "ما باید به کاری که انجام دادیم افتخار کنیم، دور یک هشتم نهایی سختی را مقابل پاریسن‌جرمن بازی کردیم، حالا مقابل مدافع عنوان قهرمانی چلسی در مرحله یک چهارم نهایی قرار گرفتیم تا به نیمه نهایی برسیم، بنابراین می‌توانم خوشحال باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала