Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این ویارئال شایسته؛ "امری" با حذف "غول آلمانی" به نیمه نهایی صعود کرد

© Photo / Twitter/ Villarreal CFباشگاه ویارئال اسپانیا The Spanish football club Villarreal has won the UEFA Europa League, beating England's Manchester United in the penalty shootout.
باشگاه ویارئال اسپانیا    The Spanish football club Villarreal has won the UEFA Europa League, beating  England's Manchester United in the penalty shootout. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
ویارئال با شکست بایرن مونیخ موفق صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای نخستین بار شد.
به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه ال مادریگال برابر ویارئال با نتیجه 0-1 شکست خورده بود، امشب در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آرنا میزبان این تیم شگفتی ساز بود و با نتیجه 1-1 مساوی کرد و با توجه به شکست دیدار رفت از این رقابت‌ها حذف شد و شاگردان امری در مجموع دو بازی با نتیجه 1-2 به برتری رسیدند و راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شدند.
بایرن در این دیدار همانند دیدار رفت کار دشواری داشت و مقابل خط دفاع منظم شاگردان امری در امر گُلزنی در نیمه نخست ناکام ماند و بازی در 45 دقیقه ابتدائی با نتیجه تساوی بدون گُل به پایان رسید.
با آغاز نیمه دوم بایرن برای رسیدن به گُل برتری پیش کشید و در دقیقه 52 به این هدف دست یافت و روبرت لواندوفسکی موفق شد دروازه زیر دریایی‌های زرد را باز کند.
باواریایی‌‌ها در ادامه برای زدن گُل دوم تلاش‌های زیادی انجام داداند اما ناموفق بودند و این غول کش اروپا بود که در کمال ناباوری در دقیقه 88 به گُل تساوی رسید و ساموئل چوکوونزه آب سرد بر پیکر غول اروپا ریخت.
به این ترتیب بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید و ویارئال در مجموع دو بازی با نتیجه 1-2 برابر بایرن مونیخ به برتری رسید و اونای امری برای نخستین بار با زیر دریایی‌های زرد به نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала