Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"فاتی" به بازگشت نزدیک است؛ وقت صحبت در مورد "لوا" نیست

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
ژاوی سرمربی بارسلونا در مورد اتفاقات ماحول این باشگاه صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب از ساعت 11:30 تیم‌های فوتبال بارسلونا و آینتراخت فرانکفورت در چهارچوب بازی برگشت مرحله‌ی یک‌چهارم پایانی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.
بازی رفت این دو تیم با نتیجه مساوی 1 – 1 به کار خود پایان داده بود و باید دید که کدام تیم به نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد.
در همین حال ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا پیش از این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ژاوی گفت:
وقتی توپ را در اختیار داریم باید مسئولیت پذیرتر باشیم. زمین در بازی اول به ما کمک نکرد، اما من انتظار دارم فردا زمین بهتر شود. ما باید خوب حمله کنیم و بهتر از بازی اول دفاع کنیم.
من فکر می کنم ما باید از نظر از دست دادن توپ پیشرفت کنیم. ما جلوی هواداران خود بازی می کنیم و این به نفع ما است، اما ما نباید بهانه ای پیدا کنیم و تلاش می کنیم تا آنها را از توپ دور کنیم. از بازگشت آنها جلوگیری کنید.
وی در مورد فاتی گفت:

ما او را برای بازگشت تحت فشار قرار نمی دهیم. همه چیز به احساسات او بستگی دارد، اما خوب است که او را با تیم تمرین می کند و او به حضور کامل در تمرینات نزدیک است.

زمان یا مسابقه خاصی برای بازگشت آنسو نمی گوییم. همه چیز به آمادگی او بستگی دارد.

در ابتدای فصل می‌خواستیم برای لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنیم، اما امروز قصد داریم برای لیگ اروپا رقابت کنیم، در نهایت این یک قهرمانی اروپا است و می‌خواهیم آن را ببریم.

برنده شدن در لیگ اروپا نه تنها برای من به عنوان مربی، بلکه برای بازیکنان نیز مهم خواهد بود.

شما کسی هستید که از من در مورد پیروزی در تیم های بزرگ سوال کردید، درست است؟

دیدی دیروز ویارئال چه کرد؟

ما ویارئال را شکست دادیم، درست است؟

شما باید ویارئال را در بین تیم های برتری که بردیم قرار دهید.

هنگامی که در اروپا بازی می کنید همیشه استرس بدنی وجود دارد. کنار آمدن با استرس فیزیکی کار آسانی نیست، اما همه چیز به شما بستگی دارد که به بازیکنان انگیزه دهید.
سرمربی بارسلونا در مورد انتقال لواندوفسکی به این تیم:
فکر نمی‌کنم زمان مناسبی برای صحبت در مورد آن باشد، ما روی بازی فردا متمرکز شده‌ایم و در مورد علاقه‌های آینده صحبت نخواهیم کرد."
ژاوی در مورد لوک دی یونگ:
من بارها و بارها گفتم که او الگوی حرفه ای بودن و کارش است، از زمانی که آمده به سبک خودش بازی می کند و خیلی به من در تیم کمک می کند.
ما فردا منتظر یک حریف قدرتمند هستیم. تیم قدرتمندی است و ما سخت کار می کنیم تا توپ را از دست ندهیم. اینتراخت در ریباندها و انتقال حملات مشکل ایجاد می کند.
هواداران فرانکفورت در بازی رفت من را غافلگیر کردند، تشویق ها و تشویق های زیادی به راه افتاد. فکر می کنم ما نیز باید همین کار را برای هواداران خود انجام دهیم.
دست را به بازی میگیرید ؟
با وجود او در لیست، او قطعاً شانس بازی دارد. برای ممفیس نیز همینطور. مهم این است که ما شروع به بازگرداندن بازیکنان کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала