Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی به هواداران بارسا: بزودی برمی‌گردم

© AFP 2023 / LLUIS GENEآنسو فاتی
آنسو فاتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
آنسو فاتی ستاره جوان بارسلونا که در حال ریکاوری از مصدومیت زانویش است، به هواداران این تیم وعده سپرد که بزودی به میادین باز خواهد گشت.
به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی ستاره جوان و درخشان بارسلونا که در چند ماه آخر مصدومیت‌های شدیدی را تجربه کرده‌بود، اواخر ماه گذشته از دام مصدومیت رهایی یافت و به تمرینات بلوگرانا بازگشت.
او که در حال حاضر به صورت فشرده تمرین می‌کند، امروز در یک برنامۀ خیریه به هواداران تیم وعده سپرد که بزودی به میادین بازی خواهد گشت.
فاتی گفت:" من در تلاشم تا زودتر به مسابقات بازگردم. امیدوارم خیلی زود دوباره در خدمت تیم باشم. از زمان بازگشت دقیقم اطلاعی ندارم و داکتران توصیه کرده‌اند که شرایط مرا روز به روز بررسی کنند و سپس تصمیم آخر را سرمربی می‌گیرد. قدم به قدم بهبود می‌یابم. مصدوم شدن بدترین چیز در فوتبال است، اما شما همیشه باید رو به جلو حرکت کنید. حالا نیز به تمرینات بازگشته‌ام و فکر کنم به زودی بتوانم دوباره لباس بارسلونا را بپوشم."
جانشین مسی در مورد ژاوی نیز صحبت کرد و گفت:" تغییر مربی برای ما بسیار خوب بود و حالا بازیکنان از قدرت ذهنی بالاتری نسبت به گذشته برخوردارند و این مسئله کاملا در تیم قابل مشاهده است."
فاتی در حالی از بازگشت به میادین سخن گفته که برخی از آگاهان معتقد اند که ژاوی از وی در فصل جاری در ترکیب استفاده نخواهد کرد و نمی‌خواهد روی ریسک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала