Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاجعه به "جشن" تبدیل شد؛ صعود "دراماتیک‌" رئال به نیمه نهایی CL با تیر خلاص "بنزما"

© SUSANA VERAماركو أسينسيو لاعب ريال مدريد يحتفل مع كريم بنزيما في الدوري الإسباني
ماركو أسينسيو لاعب ريال مدريد يحتفل مع كريم بنزيما في  الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید با پیروزی برابر چلسی در وقت‌های اضافه با دشواری موفق به صعود به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار به صورت هم‌زمان برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان چلسی بود و با برتری در وقت‌های اضافه جواز حضور در دور نیمه نهایی را کسب کرد.
رئال مادرید که در دیدار رفت با نتیجه 1-3 برابر چلسی در ورزشگاه استمفورد بریچ به برتری رسیده بود، در این دیدار شروع ضعیفی داشت و از همان ابتدأ زیر فشار مهاجمان تیم انگلیسی بود.
چلسی که نیاز به کامبک در این دیدار داشت، در دقیقه 15 به گُل نخست دست یافت و میسون مونت موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند.
با این گُل مونت نیمه نخست با نتیجه 0-1 به سود چلسی به پایان رسید و این تیم با کامبک در نیمه دوم امیدوار شد. با آغاز نیمه دوم فشار چلسی بیشتر شد و در دقیقه 50 این تیم به گُل دوم رسید و رودیگر با ضربه سر برای بار دوم دروازه رئال را باز کرد.
در دقیقه 75 ورنر سومین گُل چلسی را وارد دروازه رئال مادرید کرد و کامبک را تکمیل ساخت و کهکشانی‌ها در آستانۀ حذف قرار گرفتند. رئال اما تسلیم نشد و در دقیقه 80 موفق به زدن گُل شد و رودریگو دروازه آبی‌ها را گشود.
با این گُل رودیگر، نتیجه بازی در مجموع دو بازی مساوی شد و بازی به وقت‌های اضاقه کشانیده شد تا دو نیمۀ 15 دقیقه برنده این بازی را مشخص کند.
رئال مادرید در نیمه نخست وقت‌های اضافه به گُل برتری رسید و کریم بنزما موفق شد تا تیمش را از آبی‌ها پیش بیندازد.
در نیمه دوم وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این بازی به سود رئال مادرید به پایان رسید و این راهی دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала