Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش ستاره‌های رئال پس از صعود؛ بنزما: "در نیمه نهایی می‌بینیم" + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
ستاره‌های رئال مادرید پس از حذف چلسی در لیگ قهرمانان و صعود به دور بعد، واکنش نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل رئال مادرید که تقریبا تا دقایق پایانی بازی برابر چلسی حرفی به گفتن نداشت و به شدت تحت فشار بود، سرانجام با تعویض طلایی آنچلوتی (رودریگو) توانست که یکی از گل‌های خورده را جبران نماید و سپس گل تعیین کننده بنزما، مسبب اصلی صعود مادریدی‌ها به دور بعد گردید.
پس از این دیدار اما کهکشانی‌ها در صفحات شان واکنش‌های متفاوتی داشتند.

کریم بنزما که گل تعیین‌کننده‌اش سبب صعود رئال مادرید گردید در برگه‌ی فیسبوک‌اش نوشت: "یک صعود جدید در خانه، زنده باد مادرید. شما را در نیمه نهایی می‌بینم. الحمدلله!"

کاسمیرو توییت کرد: "این ورزشگاه، این سرگرمی، سپر است. هالا مادرید!"

تیبو کورتوا که ضمن دریافت سه گل، شب بهتری را داشت و توانست سد راه اکثر ضربات ستاره‌های چلسی شود نوشت: "وقتی یک شب جادویی دیگر را زندگی می‌کنید به کلمات نیازی نیست. متشکرم برنابئو، ممنون از مادریدیستاها!"

دنی کارواخال توییت نمود: "هرگز تسلیم نشو. هالا مادرید!"

رودریگو در دو پست متفاوت ظاهر شد و ابتدا به پیروزی و صعود اشاره کرد و سپس خواست به نحوی از ماندن‌اش در رئال اطمینان بدهد. او نوشت:

"چه شب دیوانه‌ واری، رئال مادرید"

"این خانه من است! دوستت دارم رئال مادرید."

دیوید آلابا اما با تنها کلمه‌ی "نیمه نهایی!" واکنش نشان داد.

لوکا مودریچ که شاید یکی از بهترین و مهم‌ترین پاس‌های دوران حرفه‌ای خود را ارسال کرد در مورد نتیجه نوشت: "تسلیم شدن یک گزینه نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала