پوتین: تحریم‌ها علیه روسیه باعث بحران و تورم بی‌سابقه در غرب شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи с президентом Исламской Республики Иран Сейедом Эбрахимом Раиси
Президент РФ Владимир Путин во время встречи с президентом Исламской Республики Иран Сейедом Эбрахимом Раиси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
رییس جمهور روسیه گفت که امتناع غرب از همکاری معمولی، به اروپا و آمریکا ضربه زده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، در نشستی درباره توسعه قطب شمال گفت: تصمیم سیاستمداران اروپایی و آمریکایی برای اعمال محدودیت‌های جدید ضد روسی منجر به بحران بی‌سابقه‌ای در غرب شده است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد که روسیه البته با چالش هایی نیز مواجه است، اما این را به منزله ظهور فرصت ها و گزینه های جدید می داند.
به گفته رئیس دولت، این کشور قادر خواهد بود مصرف داخلی نفت، گاز و زغال سنگ را افزایش دهد، فرآوری عمیق مواد خام را تحرک ببخشد و عرضه انرژی به سایر مناطق جهان را افزایش دهد.
 پوتین عملیات ویژه در اوکراین را اقدام درست خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
پوتین عملیات ویژه در اوکراین را اقدام درست خواند
پیش از این رئیس دولت روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد، اولاً کسانی که اقدامات ضد روسی را آغاز کنند، ضررهای ناشی از فشار تحریم ها بر روسیه را متحمل خواهند شد. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: اگر شرکای ما شرایط را در بخش مالی، بیمه، حمل و نقل از جمله حمل و نقل دریایی تشدید کنند، اوضاع از جمله برای آنها تشدید خواهد شد. به گفته وی، 'تامین ناکافی مواد غذایی یا قیمت های بسیار بالا در بازارهای جهانی منجر به گرسنگی در تمام مناطق جهان می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала