Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتی 0 (0) من‌سیتی 0 (1)؛ صعود شاگردان پپ به نیمه‌نهایی در شب پر جنجال متروپولیتانو

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال منچستر سیتی حریف رئال مادرید در بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
به گزارش اسپوتنیک، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
بازی اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی در دقایق پایانی بسیار پر برخورد و پر چالش بود به طوری که فیلیپه، بازیکن اتلتیکو مادرید توسط داور اخراج شد. این بازی حدود 12 دقیقه وقت تلف شده در پایان داشت و خیلی به طول انجامید و اتفاقات عجیب و غریبی در دقایق پایانی آن رخ داد و درگیری هایی میان بازیکنان دو تیم اتفاق افتاد.
با توجه به اینکه در بازی رفت، منچستر سیتی موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد، اکنون در مجموع دو بازی رفت و برگشت این منچسترسیتی است که به مرحله بعدی رقابت ها صعود می کند و باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید قرار بگیرد و بدین ترتیب شاهد جدالی دیگر میان گواردیولا و رئال مادرید خواهیم بود.
در هر صورت اکنون این شاگردان پپ گواردیولا هستند که به نیمه نهایی رسیده اند. منچسترسیتی فصل گذشته نایب قهرمان شد و اکنون به جمع چهارتیم برتر راه پیدا کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала