حلقه تنگ ماریوپل برای ارتش اوکراین؛ 134 سرباز تسلیم شدند

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Добровольно сдавшийся в плен военнослужащий украинской армии в Луганске
Добровольно сдавшийся в плен военнослужащий украинской армии в Луганске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفته است که 134 سرباز اوکراینی سلاح خود را به زمین گذاشتند و تسلیم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه 14 اپریل در یک جلسه توجهی به خبرنگاران تائید کرد که 134 نظامی اوکراین طی عملیاتی که در ماریوپل انجام شد، تسلیم شدند.
کوناشنکوف، خاطرنشان کرد که طی یک روز 1160 نظامی اوکراینی از جمله 176 افسر در ماریوپل تسلیم شدند.
Официальный представитель министерства обороны России генерал-майор Игорь Конашенков на брифинге об обстоятельствах крушения Ил-20 ВКС России у побережья Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
روسیه: بیش ازهزار تفنگدار دریایی اوکراین در ماریوپول تسلیم شدند
به گفته این نظامی روسیه، طی عملیاتی که در ماریوپل انجام شد، 134 نظامی دیگر اوکراینی، از جمله 14 افسر، داوطلبانه اسلحه های خود را زمین گذاشتند و تسلیم شدند.
گفتنی است که روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала