روسیه اسامی افرادیکه فعالیت‌‌های بیولوژیکی امریکا در اوکراین را رهبری میکرد به نشر رساند

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه اسامی افرادیکه فعالیت‌‌های بیولوژیکی امریکا در اوکراین را رهبری میکرد به نشر رساند
روسیه اسامی افرادیکه فعالیت‌‌های بیولوژیکی امریکا در اوکراین را رهبری میکرد به نشر رساند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اسامی افرادیکه در فعالیت های بیولوژیکی امریکا در اوکراین دست دارند را نشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اسامی افرادیکه در اوکراین در فعالیت های بیولوژیکی امریکا دست دارند افشا کرد و گفت که رئیس مرکز علمی و فناوری اوکراین یک شهروند امریکایی است.
طبق گفته های وزارت دفاع روسیه، کرتیس بلینج، به تاریخ 27 آگست سال 1968 در نیویارک به دنیا آمده است. و در دانشگاه مدیریت کالیفرنیا به نام اندرسون تحصیل کرده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مالی بین المللی است و از سال 1994 مشغول کار در اوکراین است."
جنرال ایگور کریلوف، فرمانده نیروهای دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیکی روسیه گفت که در سال های اخیر, ایالات متحده بیش از 350 میلیون دالری در پروژه های مرکز علمی و تکنولوژیکی اوکراین صرف کرده است تا به تحقیقات مورد علاقه به پنتاگون از جمله در زمینه سلاح های بیولوژیکی بپردازد.
جنرال ایگور کیریلوف گفت: "مرکز علم و فناوری اوکراین در نگاه اول یک سازمان غیر دولتی است که هیچ ارتباطی با پنتاگون ندارد."
کریلوف خاطرنشان کرد که وزارت دفاع روسیه موفق شد نقش امریکا را در فعالیت های بیولوژیکی نظامی در خاک اوکراین نشان دهد.
وی بیان داشت: "همزمان مرکز تخصصی تهدیدات شیمیایی و بیولوژیکی وزارت دفاع روسیه ثابت کرده است که فعالیت اصلی این مرکز انجام وظایف مورد علاقه پنتاگون از جمله در زمینه سلاح های بیولوژیکی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала