روسیه قصد ندارد داخل جنگ تحریمی با غرب شود

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
مدیر بخش همکاری های اقتصادی وزارت خارجه روسیه گفت، روسیه در واکنش به اقدامات ضد روسیه، قصد ندارد داخل "جنگ تحریمی" با دیگر کشورها شود.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری بیریچفسکی مدیر بخش همکاری های اقتصادی وزارت خارجه روسیه گفت، روسیه در واکنش به اقدامات ضد روسیه، قصد ندارد داخل "جنگ تحریمی" با دیگر کشورها شود.در مصاحبه با این خبرگزاری در باره تحریم های امریکا علیه روسیه گفت: "اقدامات تلافی جویانه از سوی ما انجام خواهد شد. در برخی زمینه ها پیشتر اقدامات متقابل انجام داده ایم، اما قصد نداریم وارد جنگ تحریمی شویم."
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
مسکو: آمریکا آشکارا جنگ اقتصادی علیه روسیه به راه انداخته است
به گفته وی، مسکو درک می کند که چنین تحریم ها "شمشیر دولبه" است که می تواند به کسانی که آنها را اعمال می کنند ضربه برساند.

وی در ادامه افزود: "در مورد تأثیر بر اقتصاد روسیه، این مراحل کاملاً قابل پیش بینی بود. ما تجربه و زمان لازم برای آماده شدن برای آنها را داشتیم. همانطور که می بینید، اقتصاد ما به سرعت با اقدامات تحریمی قبلی که در سال 2014 آغاز شد، سازگار شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала