Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و مخالفت با ایدۀ انتصاب کونته روی نیمکت منچستر

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
رونالدو در اواخر سال 2021، تصمیم باشگاه منچستریونایتد را به منظور مذاکره با "آنتونیو کونته" برای هدایت شیاطین سرخ "وتو" کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سایت "منچستر اِونینگ نیوز" گزارش داده که کریستیانو رونالدو در ماه اکتبر رای به آنتونی کونته به عنوان سرمربی احتمالی منچستریونایتد را وتو کرد و او را گزینه مناسبی برای باشگاه ندانست.
با این حال، هیات مدیره منچستر پس از شنیدن نظر رونالدو، به این نتیجه رسید که مرد ایتالیایی برای نیمکت سرخ‌های اولدترافورد گزینه مناسبی نیست.
رونالدو بعد از شکست 0 - 5 مقابل لیورپول در 24 اکتبر، سعی کرد مسئولیت رختکن را بر عهده بگیرد و اتحاد بازیکنان تیم را حفظ کند، اما فوق‌ستاره پرتغگالی نارضایتی خود را از عملکرد اوله‌گونار سولشائر، سرمربی پنهان نکرد.
ژرژ مندس مدیربرنامه رونالدو، از اد وودوارد اطمینان خواست که باشگاه پس از شکست فاجعه بار 4 – 1 برابر واتفورد در 20 نوامبر، سولشائر را اخراج خواهد کرد و مندس به سرعت جولین لوپتگی، سرمربی سویا را به باشگاه توصیه کرد.
یونایتد در حال حاضر مذاکرات خود را با "اریک تن‌هاخ" سرمربی تیم فوتبال آژاکس آغاز کرده و براساس گزارش‌ها با وی به توافق شفاهی رسیده و به نظر می‌رسد در پایان فصل جایگزین "رالف رانگنیک" در یونایتد خواهد شد.
حدود دو ماه پیش گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان یونایتد بیشتر به جذب مائوریسیو پوچتینو به عنوان مربی بعدی تیم علاقه‌مند هستند اما باشگاه دیگر به نظر آن‌ها توجهی ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала