Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 3 (6) بنفیکا 3 (4)؛ فرار لیورپول از حذف به لطف بریس فیرمینو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو فیرمینو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ливерпуль" - "Спартак"
روبرتو فیرمینو Футбол. Лига чемпионов. Матч Ливерпуль - Спартак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول به دلیل پیروزی خارج از خانه در بازی رفت و دو گل ستارۀ برازیلی خود موفق به صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا حریف ویارئال شد.
به گزارش اسپوتنیک، در آخرین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های لیورپول و بنفیکا از ساعت 11:30 شب به وقت افغانستان در استادیوم آنفیلد مقابل به میدان رفتند.
لیورپول در این بازی با تساوی پر گل سه بر سه مقابل بنفیکا توانست با پیروزی 6-4 در دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و حریف ویارئال شود.
دیدار رفت دو تیم در زمین بنفیکا با پیروزی سه بر یک شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید تا از پشتوانه مناسبی برای بازی برگشت برخوردار باشند.
در نیمه اول لیورپول بازی را هجومی تر آغاز کرد و در دقیقه 21 ابراهیما کوناته گل اول را برای سرخ‌ها به ثمر رساند، اما در دقیقه 32 گونزالو راموس گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول برنده‌ای نداشته باشد.
در نیمه دوم شاهد بازی بسیار جذابی بودیم. در دقایق 55 و 65 روبرتو فیرمینو دو گل برای میزبان به ثمر رساند تا به نوعی صعود آن‌ها مسجل شود، اما نکته جالب تسلیم نشدن بنفیکا بود.
شاگردان نلسون وریسیمو در دقیقه 73 توسط رومن یارمچوک اختلاف را به یک گل کاهش دادند و در دقیقه 82 داروین نونز حساب کار را 3-3 برابر کرد، اما این نتیجه برای بازگشت بنفیکا به مسابقات کافی نبود تا لیورپول با پیروزی 6-4 در مجموع دو بازی، حریف ویارئال در نیمه نهایی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала