Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد رییس اتلتیکو از تاکتیک گواردیولا: "سیتی فوتبال دفاعی و ماقبل تاریخ بازی می‌کرد" + عکس

© REUTERS / Phil NobleТренер команды "Манчестер Сити" Хосеп Гвардиола на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Тренер команды Манчестер Сити Хосеп Гвардиола на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
انریکه سرزو با انتقاد از تاکتیک سرمربی سیتی می‌گوید که این تیم انگلیسی فوتبال ماقبل تاریخ را به نمایش گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب اتلتیکو مادرید در خانه‌اش میزبان منچسترسیتی بود اما پس از پایان یک بازی پرتنش، از گردونه لیگ قهرمانان حذف شد.
پس از بازی رفت دو تیم، پپ روند بازی و دفاع اتلتیکو را مورد انتقاد قرار داد و تاکتیک‌های دیگو سیمئونه را به ارائه فوتبال ماقبل تاریخ اشاره نمود اما در پایان بازی دیشب؛ انریکه سرزو رئیس اتلتیکو مادرید به شدت تاکتیک پپ را مورد انتقاد قرار داد.

سرزو به رادیو مارکا گفت که سیتی از رویکرد دفاع اول تاریخ در اسپانیا استفاده کرد: "ما تیمی هستیم که موقعیت زیادی داریم تا کسی نتواند به ما توهین کند، اما در نهایت نشان داده شد که همه ماقبل تاریخ خود را دارند. ما بازی خوبی انجام دادیم، حمله کردیم و سیتی دیروز بازی ماقبل تاریخ را انجام داد، دفاع کرد و جلوی دروازه‌اش دیوار کشید تا گل نخورد. همه آن را دیده‌اند. سیتی یک تیم کاملا دفاعی بود. در نیمه دوم آنها یک شوت به سمت دروازه زدند. دیروز نشان داده شد که هر کدام یک ماقبل تاریخ دارد. این مسابقه‌ای بود که با کمی شانس، ما را به نیمه نهایی می‌برد. ما آنقدر خوش شانس نبودیم که گل بزنیم و به وقت اضافه برسیم."

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید نیز پس از بازی در مورد انتقاد مربی سیتی اظهار نظر کرد.

سیمئونه گفت: "من مجبور نیستم نظر بدهم، چه کسی در مورد ما خوب صحبت کند یا نه. بسیاری از اوقات، آن دسته از افرادی که دایره لغات زیادی دارند و بسیار باهوش هستند، در تعریف و تمجید خود تحقیر می‌کنند. اما اگرچه ممکن است واژگان بزرگی نداشته باشیم، آنقدرها هم احمق نیستیم."

در حالی‌که رقابت اروپایی اتلتیکو مادرید در فصل جاری به پایان رسید، اما باید دید که آیا یوفا برای مقابله با غوغایی که در پایان زمان عادی رقم خورد چه تصمیمی خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала