Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش خبری با پوچتینو؛ ناواس به تمرینات بازگشت + عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیلور ناواس
کیلور ناواس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن امروز رسما تأیید کرد که کیلور ناواس دروازه‌بان این تیم از مصدومیت رهایی یافته و به تمرینات برگشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ حضور کیلور ناواس در تمرینات گروهی پاریسن‌جرمن رسما تأیید شد. بازیکنی که به دلیل مصدومیت از آخرین تعطیلات بازی‌های ملی میادین را از دست داده بود، دروازه‌بان کاستاریکایی سه روز مانده به بازی بزرگ لیگ یک فرانسه مقابل لیون، به میادین بازگشت.
مائوریسیو پوچتینو دوباره می‌تواند که بهترین دروازه‌بان‌اش را در اختیار داشته باشد. از آخرین وقفه بازی‌های ملی، مربی آرجانتینی مجبور شد به دروازه‌بان ایتالیایی اعتماد کند.
کیلور ناواس دوره توانبخشی خود را به خوبی به پایان رساند. او در 31 مارچ در جریان دیدار کاستاریکا مقابل آمریکا مصدوم شد و سپس در پایان مسابقه اردوی تیم ملی را ترک کرد. آخرین حضور او با پیراهن پی‌اس‌جی به 13 مارچ در جریان بازی لیگ 1 در پارک دو پرنس مقابل بوردو بر می‌گردد، جایی که او از ابتدا در ترکیب به میدان رفت.
پی‌اس‌جی این پنجشنبه در مورد بازگشت کیلور ناواس به تمرینات جمعی اظهار خرسندی کرد زیرا این تیم پاریسی دوباره همین یکشنبه با تیم لیون روبرو خواهد شد.
کیلور ناواس از ابتدای فصل تاکنون در 22 بازی در تمامی رقابت‌ها شرکت کرده و 21 گل دریافت کرده است. در لیگ قهرمانان اروپا، جانلوئیجی دوناروما ترجیح مائوریسیو پوچتینو برای مرحله یک هشتم نهایی مقابل رئال مادرید را داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала